Helgen har passerat

Måndag igen då..jag skulle till banken idag..men jag mår som en påse nötter! Trött och seg, och lite smått illamående, så kände att de inte var någon höjdare att ta sig dit, ifall de är nå magsjuka! Men jag har fått i mig frukost nu, så jag börjar bli piggare!!

I lördags blev det en spontanutgång med Maddis! Simon bestämde sig för att gå ut med Lelle i Gävle..så då kunde ju inte jag vara sämre! Mamma och dom hade ialla fall inget för sig, och hade gärna Noah, så då blev det lite partaj! Var riktigt trevligt!! Tog taxi hem till mamma med bror på natten och sov där..sen tillbringades gårdagen där hemma!

I fredags var vi bara hemma! Jag somnade på soffan under Let´s dance utröstningen..trevlig tjej..haha!! Jag var såå trött! Jobbigt att jobba och vara mamma..haha!!

Bantningen har fungerat lite sisådär i helgen..har ju druckit vin och igår lagade vi inte någon viktklubbsmat..men det jag åt var väl inte så dåligt heller! Drack mitt första glas läsk på 2 veckor också..men lite måste man unna sig..=) Ställde mig på vågen imorse..och sammanlagt har jag gått ner 3.1 kg på 2 veckor! Så jag känner mig nöjd!!

Nu ska jag sätta mig och skriva shoppinglista, för idag är dags att handla ny mat igen!!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Tryggvder¨¨¨¨

Du kan väl be Noah att presentera dej när ni kommer till Åmål v.9. Så vi vet vem det är som Noah har med sig. Lycka till med bantningen.

TIM

2009-01-26 @ 13:44:51
Postat av: Tryggve o Ingmarie

Du kan väl be Noah att presentera dej när ni kommer till Åmål v.9. Så vi vet vem det är som Noah har med sig. Lycka till med bantningen.

TIM

2009-01-26 @ 13:46:06
Postat av: Tryggve o Ingmarie

2009-01-26 @ 13:47:21
Postat av: thyran

Hello.. tänkte bara berätta att alla tror att de va jag på kortet iaf ;) haha å att det var min bror som lagt ut det ;D så där fick jag! haha

Postat av: madde

okej vad kul att det går bra ja jag hoppas att jag går ner mina kilon snart men vad ska man göra sen då tro.. börja ät godis igen på helgerna eller? :)

2009-01-26 @ 18:10:22
URL: http://densvartasvalan.bloggagratis.se
Postat av: Mia

Go morron!!

Va duktig du är!! You go!!

Tänkte höra ifall du har några böcker kvar från Au2? Värdegrunder osv...

Kram

2009-01-27 @ 07:23:59
URL: http://miasnya.blogg.se/
Postat av: Ellen Stensrud

Hej Sandviken. Va roligt att ni alla tre kommer till oss i Värmland om några veckor. Vi gleder oss till å se Noah igen. Han har blivit så stor o fin sedan namnfesten. Köpte lite för stora kläder o skickade förra veckan, men han växer nog snabbt inn i dom. Han fårlite mer i lagom storlek när ni kommer. Något särskilt han behöver??

Vi har köpt karaoke, så om ni står ut med lite "sura" toner när vi forsöker oss så kan vi kanske testa den. Grannar finns ju inte här i skogen, så det går ju att testa ljudnivån :-)

Hoppas mitt "svorska" språk går att förstå.

Kram på er alla :SNNS.

Från Ellen o farfar.

2009-01-27 @ 12:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback