Frukost-tajm

Så har man ätit frukost då..jag som är sämst i världen på att äta frukost, har ätit jordens brakfrukost idag! Som sagt, det är inte liiite mat man ska äta inte!! Frukosten idag bestod av fil m. hallonsylt, fullkornsbröd med kalkon och tomat, en knäckemacka med kalkon och tomat, en kopp te, och en apelsin!! Tror ni jag e mätt, eller mätt! Men gott va de!!

Idag blir de nog bara en hemma dag för familjen! En prommis ska vi väl ta oss ut på efter lunch är tanken, sen är planen att städa undan julgrejjerna...joo vi är lite sega här hemma, men jag skyller på sjukdom förra veckan..hehe!!

Annars så gör jag ett nytt försök med att dokumentera en Noah-dag! Sist gick det ju sådär, eftersom minneskortet slutade fungera, så alla bilder gick förlorade, men som sagt, vi gör ett nytt försök idag, så får vi se hur det går..=)




Hittade gamla bilder på minneskortet, titta så himla liten han var! Pluttisen!! Nu har han växt ur vaggan..men han har ju växt 15 cm sen han föddes också..och det är ju litegrann de! =)




Kommentarer
Postat av: madde

lycka till med det nya livet..!

Postat av: MALIN

Tänk, vad stor grabbarna blir på en gång... Oj oj.... Visst är jag duktig att uppdatera, känner mig duktig, nu ska jag ut och bränna lite fett, lämnar carl hos mamma och

tar en promenad ensam med Tyra, det behöver hon! Kram

2009-01-14 @ 11:46:21
URL: http://labansmamma.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh va liten han var. Så himla gulligt!

Måste säga att dina måltider ser otroligt goda ut, kan inte va svårt att banta då inte. :)

2009-01-14 @ 13:13:50
URL: http://miasnya.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppa över mitt andra inlägg, fel på min sida bara ha ha ha..

Det var riktigt trevlig att ses i går :-)

Fick man se lillkillen oxå, en riktig liten sötis :-)

Ha det bäst.. Kram

2009-01-14 @ 18:48:17
URL: http://luckylinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback