Fredagsmys

Igår hade vi en riktigt trevlig kväll! Vi bjöd över mamma, Mats och brorsan på Viktklubbsmat! Och gissa om det gick hem! Sååå gott tyckte dom att det var!! Kycklingfilé under persiljetäcke, med klyftpotatis och ruccolasallad! Det var riktigt gott, och jag ser framemot att äta desamma till lunch idag!!

Efter maten började vi spela Wii! Och jag kan säga att dom blev lika fast som oss..Morsan hon var helt galen! Till på köpet så vann "tanten" över oss också!! Så nu finns det flera som ska köpa Wii! Haha!! =) Jag kan ju inte annat än erkänna att jag har GRYM träningsvärk i armar och skuldror...haha! Men det är ju bra..kul att nöje kan göra nytta! =)

Nu ska vi snart åka hem till mamsen och Mats med frulle! Själv ska jag stoppa i mig min Hjortronfrulle innan vi åker tänkte jag!! Mums!! Sen får vi se vad dagen har att bjussa på...Simon och gamlingarna ville Bowla på riktigt idag..men med min träningsvärk kommer jag inte orka hålla i klotet ens..haha!! Sen ikväll är jag bjuden på fest! Två styckna dessutom! Men jag vet inte hur jag ska göra! Känner mig inte så party, och har inga kläder att ha på mig...men samtidigt skulle det ju vara skoj!! Jaa jag har ju några timmar på mig att bestämma mig!

Ha en skön lördag!

Puss


Kommentarer
Postat av: Therese

Ny kul sak med din blogg, gillar verkligen att läsa om din mat:)

Ja det ska verkligen bli sååå kul när köket (och allt annat blir färdigt). Det är lustigt vad man kan längta efter dem simplaste sakerna som att göra lite köttfärs, etc:)

Ha en bra helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback