Dax att gör rätt för mig ;0)

Fredag hela veckan.....jo så känns det som att det har varit nu när det har varit jul och nyår och Simon har varit hemma hela dagarna! Och den här veckan har ju varit så kort också! Men nu är det slut på helgerna..nästa vecka är det vanlig vecka igen! Och då ska jag jobba! =)

Ska faktiskt bli jätteroligt..roligt och få komma iväg och träffa lite barn! Roligt att få in en fot också! Jag och Simon pratade om i tisdags att jag skulle kunna tänka mig att vikka litegrann lite längre fram, men eftersom det är på dagtid så är det ju lite tokigt med tanke på Noah! Men det löser sig ialla fall toppen för han får vara med mamsen! Det fanns mer dagar åt mig att vikka på också, och dom tyckte det var jättebra att jag var intresserade, och sa även dom att det är bra att få in en fot! Roligt att det gick så fort också..de är ju bra att veta att de finns lite jobb ialla fall! Så de blir två dagar näst nästa vecka också! Helt lagom juh.. jag vill inte ha nå länge..men nån dag lite då och då passar perfa så länge! Extra cash är aldrig fel..=)



Haha, såå klockren! Alltid samma tid och varje dag ringar dom (*suck*)
Men, det är ju deras jobb de..(tyvärr...)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis Sofie! Det är skönt att komma tillbaka till verkligheten ibland och ni har ju ett bra sätt att lösa barnvaktningen på! =)

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback