Bakad potatis med laxröra!

Såhär ligger det till: Jag har blivit medlem på Viktklubb på Aftonbladet.se! Där får du en matdagbok för en vecka och massa recept att laga! Det är jätteskönt att maten redan är planerad, trots att jag ibland byter ut vissa maträtter för att det inte riktigt är min smak! Jag tycker det fungerar toppen, och det bästa av allt är att man äter Mycket, men rätt! Så jag behöver inte gå omkring hungrig! Grejjen går ut på att man ska äta ett visst antal kalorier per dag, i mitt fall 1300..och man behöver inte stå över pasta, kött osv som i andra metoder! Utan du äter mer efter vikt. T ex är en portion pasta 180 gram..lite mindre än vad man äter i vanliga fall! För mig är det här ett jättebra alternativ eftersom jag är ute efter att lära mig att äta Rätt! Vilket jag får göra nu! Nackdelen är väl att det är ganska dyrt, ungefär 1000 kr i veckan lite mindre..och det tar lite tid att laga maten...men allt eftersom kommer man ju lära sig hur man ska äta, och man kan laga maten lite snabbare!!

Jag trivs ialla fall hur bra som helst med detta, och är det någon som planerar en bantningskur, så rekommenderar jag detta skarpt!

Dagens Middag bestod av Bakad potatis med Laxröra! Yammie vill jag lova! =)





Vi har föressten köpt oss ett Nintendo Wii idag! Blev fast när vi var hemma hos Lelle och Linda i söndags! Så nu ska det tränas på det, eftersom vi även beställt ett Wii Fit! Jag hoppas det kommer imorgon så jag kan sätta fart på riktigt!!



Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!! Du, klart att det blir många långa och framförallt SNABBA promenader, inget slöande!!! När vi flyttar till er kan vi laga mat var och varannan kväll med viktklubbens mat, A har ju också en inloggning... Så kan ni slinka in hos oss på mat, bra va!! Kram

Postat av: Therese

Låter gott, som vanligt:) Jag skulle också vilja komma igång med bra mat men det är näst intill omöjligt när vi typ inte har nåt kök, suck.

Recensera gärna wii fit:) Har wii och funderat på att köpa den där plattan men inte kommit mig för det. Har dock fått träningsvärk när jag boxat en längre tid, haha.

2009-01-16 @ 09:34:48
URL: http://likie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback