Året som gått - 2008

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag har fött barn och fått Världens underbaraste lilla Noah! 

Höll du några av dina nyårslöften?
Nee de tror ja knappast...brukar gå åt skogen med dom...

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jajamänsan!! Malin och Madde! Och en massa andra "bekantingar" =)

Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov inte..

Vilka länder besökte du?
Hmm..de ska vara Danmark då..var över till Helsingör på en dagsutflykt!

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
De ska vara ett hus då..=)

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
20 juli, dagen då Noah föddes!

Vad var din största framgång 2008?
Att jag blev mamma!!!

Största misstaget?
Oj, jag vet inte..tror inte jag har gjort några stora misstag...

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Haha...joo jag har varit gravid..men de är ju ingen sjukdom sägs de..men jag har mått illa, vart yr i huvudet och haft halsbränna 24/7..men det är det sååå värt!

Vad spenderade du mest pengar på?
NOAH!! =) Men de gör jag så gärna så..=)

Bra låtar 2008?
Hmm...Winnerbäck!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Första halvåret mådde jag ju inte så bra med tanke på att jag var gravid..jag var trött, sliten, yr, de var tufft på jobbet och jag var grymt osocial, så då kanske jag inte var jätteglad..men jag var ju glad över det stora jag hade framför mig...det har helt klart varit de bästa året någonsin..så jag ser det som ett myycket glatt år..=)

Smalare eller tjockare?
Haha TJOCKARE!! Men nu ska fläsket bort!!

Rikare eller fattigare?
Fattigare..eller egentligen inte..vi har de nog ganska lika tror jag...

Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med min släkt här i Sandviken! Mycket mysigt!

Blev du kär i år?
Näe, men jag ÄR kär!!

Hur många one night stands?
Inte ett endaste. Någonsin.

Favoritprogram på TV?
Ingen aning..enda jag följer är One Tree Hill, och det gör jag på datorn..=)

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej.

Bästa boken du läste i år?
Ops..jag tror inte att jag har läst någon bok i år..eller jo en massa gravidböcker..men dom läste jag inte från pärm till pärm..

Något du önskade dig och fick?

Ett friskt barn!! Och det fick jag med råge..världens snällaste!!

Något du önskade dig men inte fick?
De ska väl vara en utlandsresa då..men man måste ju prioritera..o inte så lätt att åka iväg höggravid heller..=)

Årets bästa film?
Vet faktiskt inte..tycker de inte har kommit någon superfilm..

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Möjligen att jag fått må lite bättre under graviditeten, och dom två sista månaderna jag jobbade hade jag gärna jobbat någon annanstans...

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Mammakläder!! 

Vad fick dig att må bra?
Noah, Simon, släkt och vänner! Utan dem hade jag nog gått under tror jag!

Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha...ingen alls tror jag..

Vem saknade du?
Anna..hon bor på tok för långt borta!

De bästa nya människorna du träffade?
Tror inte att jag har träffat så många nya människor..däremot så har jag kommit väldigt nära mina "mammor"!! =)

Bästa sporthändelser 2008?
Oj, jag vet inte..fotbolls-em var ju inte så minnesvärt...sommar-OS satt jag o Noah fastklistrade framför..(amnings-tv..=)

Jaa de va väl lite om mitt 2008 då!! Har inte tänkt efter så mycket, så jag har säkert glömt en massa grejjer..=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh men fy va trökigt me halsfluss!! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback