Aftonbladets viktklubb

Japp, så har man gjort de igen! Gett ett löfte om att man ska ner i vikt...som alla andra år i stort sett..och då har det gått käpprätt åt fanders!! Meeen nu jäklar! Har ju som jag skrivit tidigare gått in i en deal med Niclas och Mats om vem som går ner mest fram till och med sista februari..så nu är det bara tuta och köra! Skulle ju ha börjat förra måndagen, men då vart jag ju sjuk, så de får bli på måndag istället..=) Men nu ska jag ialla fall äta efter Viktklubb! Provade de en gång förut, och då gick det jättebra! Så därför gör jag ett försök till med detta, och mitt mål är i första hand att klara mig fram till sista februari! Så ska jag försöka att inte fuska! Självklart måste jag ju äta skolmaten när jag jobbar, med tanke på att jag äter med barnen, föredöme ni vet..;0) Men annars så!! Men vi får väl se hur det går..jag e ju tjejen med världens sämsta självdiciplin, trots att jag har dom absolut bästa förutsättningarna! Hemma hela dagarna och kan planera min mat, ett barn & hund som behöver promeneras, i framtiden möjligen ett giftemål kanske (och jag gifter mig inte med dom här extra kilona! Så antingen måste jag ner, eller så blir de aldrig nåt bröllop)...Så nu jäklar ska jag försöka!! Jag ska kämpa! Nu jävlar! Nu kör vi, nu kör vi järnet..Hahaha!!

Wish me luck!



Tänk att allt som är förbjudet är gott!
Ajabaja Sophy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback