En fredag - i Helsingborg

Fredag förmiddag..
Jag och Noah har myst på morgonen..sov ända till halv åtta imorse, och han somnade vid åtta igår kväll...har stoppat i nappen på honom 2 ggr och sen fick han som vanligt komma och sova bredvid mig vid sex-tiden! Myspys! =) Han är verkligen såå duktig!! Trodde att han kanske skulle sova sämre när han är borta och sådär, men han måste vara en mycket trygg lite människa som kan komma till ro överallt..=) Han somnade fin fint i sin nya vagn igår när vi gick på promenad också!! Mammas duktiga älskling!!
Vi har även hunnit med att leka litegrann på morgonen, och sen passade vi på att ta ett bad i Annas badkar!! =) Det tyckte han verkligen var roligt!! Trots att han hamnade under ytan några gånger..men inga sura miner då heller! Han stog upp och hoppade efter, så han tyckte de nog var roligt att dyka!! Får ta oss till badhuset när vi kommer hem!
Nu ligger han och sover..det är tröttsamt att bada! =)

Idag ska vi knalla ner på stan när Anna slutar vid 13-tiden! Blir lunch och strosa litegrann i affärer!! Köpa lite gott till kvällen och en flaska vin så blir det Let´s dance till det!! Trevligt värre!! Myspyshelg som sagt!! =) Imorgon får vi se om vi tar båten över till Danskarna! Och så på kvällen blir det mys, vin, räkor (?) och Melodifestival! =) Det är väl planerna so far!
Bjussar på lite bilder från vår vistelse! =)



Noahs lekhage! =) Resesängen..fungerar toppen som lekplats! Han kan sitta och leka hur länge som helst..=)



Här trivs jag, mamma!



En glad liten skit som leker med boken han fick av SAS! =)



Man blir jättetrött av att leka! Då är det skönt att få ligga och sova lite på mamma!



Hihi, jag har minsann fått tag på fjärrkontrollen!!



Dax för kvällstvätt!! =)  Ju fler, desto bättre..=)
Det är roligt att vara nakenfis! =)



Hahahaha!! Finns ju inga ord..;0) (d är inte jag..=)



Bada bada bada!!!!



Det är såå roligt!!



Jag tjuvande Annas döskallehandduk..hihi!! =)



Och i den kände jag mig sååå cool!!!
Tycker ni  inte att jag är cool då?! ;0)

Ha en trevlig helg! De ska vi ha! =)


♥•♥•♥

Bästaste Pappa!!
Vi älskar dig massor!!

♥•♥•♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback