Furuvik - Högbo - Kräftskiva - 1-års kalas .....

...det är bara lite av vad som har hänt sedan sist! Det här med att jag skulle bli bättre på att uppdatera så att jag inte skulle ha så mycket att uppdatera varje gång gick ju sådär..haha!! Men jag skyller på sommaren!!

Vi har det ialla fall hur bra som helst! Det har varit en vecka med finväder nu, och vi har haft turen att få bo hemma hos mamma och haft tillgång till trädgård hela tiden! Såå mycket värt! Annars har vi varit till Furuvik med Hasse och Ellen som kom förbi på sin husbilssemester, mycket trevligt och uppskattat besök! =) Kvällen spenderade vi med dom i husbilen i Rullsand..



Noah promenerar i Furuvik tillsammans med farfar och "farmor" Ellen



Noah tycker om att klappa getterna, speciellt att dra dom i öron och horn..=)



Farfars axlar var roliga att sitta på =)

Vi har haft ett 3:e 1-års kalas för Noah, med min släkt och han fick en hel massa fina saker!! Imorgon är det dags för ett 4:e och sista kalas!! Då har Noah, på eget initativ =) bjudit in sina 1-års kompisar på poolparty =)



Dagen till ära gjorde JAG en tårtbil till Noah! =) Fin va ?! Haha! =) Jag har aldrig gjort någont liknande och är faktiskt riktigt nöjd och stolt över mitt verk..=)



De är gottit med tårta..=)



Och det är gottit med glass! När man är i Högbo och solar och badar, då får man äta glass också..=)



Nova tycker också att glass är gottit! =)

Idag har vi varit i Högbo tillsammans med Madde och Nova, vilka vi har tillbringat mycket tid tillsammans med i veckan, de har blivit en dag med shopping och två dagar med sol och bad...=) I tisdags var vi hemma hos moster och Niclas på Kräftskiva, och det blev en blöt kväll som avslutades klockan 04.00. Förra onsdagen var jag och Madde ut på partaj, vilket var mycket trevligt! Har inte blivit mycket med sånt i sommar, så de är ju bäst att passa på innan de blir höst igen..haha!

jaa, som ni ser har de hänt en hel massa saker på sistone..fiskat tillsammans med Mia, Dallas och bebben har vi också hunnit med...fisk va de dåligt med, men desto mer bebisprat och mys blev de ialla fall!! =) På lördag ska dom få prova på hur det är att ha barn i huset..en liten förberedelse innan deras egen kommer om sisådär 4 veckor..=) Jag och Simon ska iväg på Orup, Lena PH och Måns Zelmerlöw, så Noah ska få bo i Gävle över natten! =)

På måndag är de så dags...dagen som jag har bävat för, som för ett år sedan kändes såååå långt borta!! Det är dags att skola in Noah på dagis!! (skitsamma att det heter förskola, för mig är det dagis..=) Jag tror inte att de kommer bli minsta problem för honom, men desto jobbigare för mig! Meen men..vi har fått plats där vi önskade och jag tror de kommer bli kanon! Nu hoppas jag bara på att jag själv ska få ett jobb, så blir de ändå bättre!!

Jag har nog glömt en hel massa saker som vi har gjort, så har jag glömt nåt vi gjort med just Dig så får du inte bli arg..=)

Med Noah är allt bra..det är så roligt med honom nu, för han är såå medveten..han förstår vad man säger till honom, och är en riktigt go och busig liten kille!! Världens underbaraste helt enkelt..=) Han springer omkring för fullt, och älskar att vara ute och busa! Förra veckan åkte han på tre-dagarsfebern så han var lite sliten, men nu är han pigg och sig själv igen!! Han är så underbar vår lilla gobit, och det är helt ofattbart att det har gått ett år sedan han föddes!!! Vi älskar dig Noah, du är det bästa som finns!!

Tyvärr har jag varit väldigt dålig på att ha kameran med mig i veckan, men lite bilder har de blivit ialla fall!

Hoppas alla ni som läser har en härlig sommar!

Kommentarer
Postat av: FiaJ

Hoppas ni får roligt idag, ni verkar ha tur med vädret iallafall :)

Postat av: Cissi

Kul med uppdatering!!! :-) Det var ju som sagt ett tag sen sist. Alltid lika roligt att läsa och se bilder på vad som händer och sker. kramar //Cissi

2009-08-07 @ 22:44:08
Postat av: therese

hejsan hur e det med er var länge sedan nu...vart ska noah gå på dagis??? vi har ju sökt till Tillan vi med men vet inget än..hoppas allt e bra kram

2009-08-08 @ 18:21:09
URL: http://thessi66.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilken finfin tårta du snickrat ihop till er söta gobit! Vad han växer..1 år redan! Hoppas att det går bra för er alla idag, för lillpysen på dagis och för simon på nya jobbet! Väntar ivrigt på en ny uppdatering.. Hoppas ni mår bra! Kraamar

2009-08-10 @ 16:58:09
URL: http://frokenfredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback