Andra inskolningsdagen

Andra dagen har gått lika bra som den första! Noah knallade raka vägen in när vi kom dit, och hade inte ens tid att ta av sig skorna..sen satt vi oss på golvet och Noah började leka..helt plötsligt gick han vidare till nästa rum och fortsatte leka där..jag och Simon satt kvar och pratade med en annan som skolade in sitt barn medan barnen var med fröknarna och lekte! Efter ett tag gick vi ut så Noah skulle få vara ute med dom andra barnen..han satt sig i sandlådan med Malin (hans fröken) och lekte! Dom hann även med att gunga, åka rutchkana och cykla på 3-hjuling! När vi skulle gå hem så lyfte jag upp Noah och så skulle han vinka till Malin, men istället sträcker han händer till henne! De måste väl ändå vara ett gott tecken..=) Han är verkligen superduktig vår gobit!!

Imorgon ska vi dit till 8.30 och sen ska vi gå ifrån ett tag så får vi se hur de går, men jag skulle bli förvånad om han skulle bry sig..haha..=)


Kommentarer
Postat av: Tina

Hejsan!! Tänkte bara säga att jag kommer att ha ett Gangstar-party härhemma på söndag kl 15 med en annan säljare som kommer och visar NYA höstkollektionen som egentligen släpps först på måndag. :-)

Har du möjlighet och vill så får du gärna komma och självklart får du ta med dig nån.

du kan väl skriva hur du gör.

Postat av: Mia

Haha, ja vi var lite trötta, inte helt vana ju =) Men det var kul! Han får gärna komma och busa flera gånger, även i sällskap med föräldrar =) Vad skönt att inskolningen går bra, inte för att jag trott nåt annat, men iaf =) Så imorgon är första dagen för Simon i Söderhamn, hälsa honom lycka till! Kramar!

2009-08-12 @ 19:19:32
URL: http://mija83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback