Vår nästa supermodell?!

Inte så mycket har hänt sedan sist..Jag och Noah fortsatte och sov hemma hos mamma och Mats, så att Noah skulle slippa färglukten..men nu är det klart och nu är vi hemma sedan igår kväll..=) I går jobbade jag på Murgår´n och det gick väl bra..blir galen på barnen bara när dom ska försöka testa en hela tiden...efter lunch hade dom dock insett att det inte fungerade och dom började lyssna på vad jag sa..får väl se hur det går imorrn när det är dags igen..=)

Igår var vi till Gävle och gratulerade Mia på födelsedagen! =) Av någon konstig anledningen blev de en hel del babysnack..hmm..=) Mia och Dallas blir nämligen mamma och pappa i september..=) Jag har inte vågat skrivit något tidigare, men nu fick jag lov..haha..=) Grattis vännen! Jag är så glad för er skull!! =) ÅÅ det är så roligt att flera av våra vänner ska bli föräldrar..=) =)

Idag har vi haft besök av bästaste Maddis och spykråkan Nova! =) Kidsen fick busa litegrann och efter på tok för mycket kräka åkte dom i badbaljan! Sötnosarna! =) Annars idag har vi städat, städat och städat lite till! Vi får ju finfrämmande imorgon! Åå va roligt de ska bli!! Kan hända att de blir en hel del babysnack då också..;0)

Nu bjussar jag på massa bilder på min Heting till son!! ;0) Han har ju fått lite nya kläder på sistone som han så gärna vill visa er..=)



När Noah föddes fick han en Sverigekeps av, ja gissa...Lelle såklart..=) För en stund sedan hittade jag denna fina tröja på ÖB för 10 kr..=) Så nu är han laddad inför kommande landskamper..=)



Vita jeans är ett måste till sommaren..=) Därav den lite större storleken..=) En hit hos Noah eftersom det följde med en kedja som man kan leka med..=) Även skjortan är ny, med blått och limegrönt (syns inte så bra på bilden) Sen har han även fått ett par Foppatofflor..20 kr på Dollar..=)





Vit linneskjorta blir väl också snyggt till sommarn? =) Noah ska ju till utlandet med Nova i sommar och då måste han ju vara snygg..;0)





Han har även fått en ny jacka med tillhörande byxor från Didriksons..Det är både vind och vattentätt och andas..så helt perfekt! =) Lite stort kanske..men tanken är ju att han ska kunna ha det i höst också..=)



Lilla michelinisen(?) hade kräkits ner sina kläder, så hon fick vara lite nakenfis..=) Dessvärre kom det mer spyor över hela henne, så det blev badbaljan..=)



Gostumpan var på strålande humör..=)



KÄRLEK!



Världens goaste barn!



Efter ett tag fick Noah nog av Novas stänkande så han valde att klättra ur badet!

Dom är ju för härliga våra små..Noah, kan som ni ser på korten, stå utan att man håller i honom..men oftast kastar han sig framåt för att man ska fånga honom istället..det tycker han är jätteroligt..så ibland kan det vara svårt att få honom att stå för han vill bara busa istället..=) Annars så fortsätter han vara en liten busig gangster..=) Men nu har han sovit bättre på nätterna, och jag tror att hans lilla strul berodde på tänderna..=) Nu sover han från 19.30 på kvällen och vaknar till 2-3 ggr per natt, men då räcker de att hålla honom lite i handen eller klappa i stjärten så sover han igen..sen vaknar han runt 7 tiden...ett tag vaknade han ju vid sex halv 7 men han har skärpt sig lite så vi hoppas de håller i sig..=)

Näe nu får de vara nog med bloggande...jag ska ställa mig och göra pannkakor..kom på att jag måste ha matsäck med mig imorgon och då får de bli pannkakor..=)

Kramkram



*vinke vink* Heejdå!

Kommentarer
Postat av: mormor

Vilka fina bilder , jag saknar honom redan men jag har ju Mats att trösta mig med.

2009-04-01 @ 23:10:24
Postat av: FiaJ

Gud va goo dom är :)

Dom där vita brallorna vart skit snyggt :)

Blir en riktig heting i sommar Noah :P

Postat av: Sandra

Å mera babysnack eller förlossningsdags rättare sagt... Igår kändes det som det var dags. Väldigt mkt sammandragningar jämfört med tidigare med 5-15min intervaller medan vi var i Valbo mellan fem och halv åtta, sen påväg hem i bilen så tillkom en ordentlig ryggvärk i nedre delen av ryggen kanske hör till förvärkar? Gjorde grisont med svett å tårar men sen när vi kom hem och jag ställde mig upp utomhus så försvann både smärtan + sammandragningarna.. Ringde förlossningen å de sa att det kunde ha startat men kunde fortfarande va ett tag kvar innan det satte igång på riktigt inom 24timmar eller lite till... Så får se.. Sammandragningar finns lite då å då nu, men inte nå smärtsamma mer än vanligt.. Visst åkte ni in dagen innan Noah föddes?

2009-04-02 @ 13:16:24
URL: http://s860425.blogg.se/
Postat av: Sandra

Å mera babysnack eller förlossningsdags rättare sagt... Igår kändes det som det var dags. Väldigt mkt sammandragningar jämfört med tidigare med 5-15min intervaller medan vi var i Valbo mellan fem och halv åtta, sen påväg hem i bilen så tillkom en ordentlig ryggvärk i nedre delen av ryggen kanske hör till förvärkar? Gjorde grisont med svett å tårar men sen när vi kom hem och jag ställde mig upp utomhus så försvann både smärtan + sammandragningarna.. Ringde förlossningen å de sa att det kunde ha startat men kunde fortfarande va ett tag kvar innan det satte igång på riktigt inom 24timmar eller lite till... Så får se.. Sammandragningar finns lite då å då nu, men inte nå smärtsamma mer än vanligt.. Visst åkte ni in dagen innan Noah föddes?

2009-04-02 @ 13:17:04
URL: http://s860425.blogg.se/
Postat av: Sandra

ojdå, blev visst två ;)



Vilken snygging ni har där hemma :)

2009-04-02 @ 13:17:54
URL: http://s860425.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilka gobitar vi har :). Å va snygg han är i alla sina nya kläder han blir farlig i sommar han :)!!

TACK så hemskt mycket för barnvakten idag, väldigt snällt. Måste ta med NOah till pappa så de kan bada, NOva var ju där idag det var en super skoj kan jag säga. Ha en trevlig helg. krams

2009-04-03 @ 20:58:27
Postat av: Tryggve o Ingmarieggve

Du vet väl var ifrån Didrikssons kommer det är från ÅMÅL det kommer mhycket bra från den staden, eller hur?



2009-04-03 @ 21:02:01
Postat av: Therese

Oh va kul med så mycket bilder. Visst, vilken modell nu har:)

2009-04-05 @ 09:49:07
URL: http://likie.webblogg.se/
Postat av: Cissie

Härliga bilder!! :-) Vad stor han har blivit "lillkillen". kram på er //Cissi

2009-04-06 @ 21:49:01
Postat av: Tina

Den där vita linneskjortan har jag köpt till Max också som han ska ha i sommar. Så snygg!

2009-04-08 @ 09:25:54
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback