Modellen är igång igen ;0)

Eller så är det jag som är igång igen..=)
Jag har vart och shoppat igeeen...Lönen har ju kommit, eller hur..=) Lite av grejjena är köpta förr, men ni har inte fått sett dom..så därför ska ni få en hel drös med bilder nu..=)
Se och njut!! =)



De finns ialla fall någon som är redo för Beach 2009! =)
Jag gillar inte såna där badbyxor egentligen..som sitter som ett korvskinn med nåt töntigt tryck..men dom här tyckte jag bara var sååå coola, så jag var tvungen att köpa dom..Man ska aldrig säga aldrig..att jag aldrig lär mig..;0)

(finns på H&M för er som är intresserade, 79.50kr)



Ska man vara i solen, måste man skydda huvudet, trots att dessa hattar inte är alltför snygga..men i utlandet dyger dom fin fint! =)
(också från H&M, 39.50 eller 49.50)



Simon har dissat den här outfiten..han tycker Noah ser ut som en tjej..haha..jag tycker han ser ´sommarfräsch ut! =)
Ännu snyggare blir han när man utökar outfiten......



...med en skjorta!! Me löööv!!!
Tycker det är såå fint med turkost!
(hela outfiten kommer från H&M baby, linnet kostar bara 29.50kr..så det rekommenderas starkt! =) Skjorta och shorts tror jag kostar 79.50/st)



Min favvo!! =) Sååå snygga baggyjeansshorts med dragsko!! Materialet är mörkt jeanstyg, inte svarta som dom ser ut att vara på bilden!!
(båda plaggen kommer från Lindex, shorts 149kr, t-shirt 99kr)



Det är ju tur att han tycker det är roligt att bli fotograferad ialla fall!! =) Mammas älskling!!



Ett par shorts till! =) Vår kille är ju så varm så han kommer ju behöva gå i shorts jämt..så mycket shorts vill vi ha..tunna och sköna!
(dessa kommer från KappAhl 89.50 tror ja dom kosta..Linnet är från H&M, han fick 3 likadana)



En till solhatt fick han också...denna kommer från Åhléns och blir kanon i Grekland eller vart vi nu hamnar..=)



De kan ju tänkas att man måste vara lite snygg och proper i sommar också, så då blir den här skjortan fin..passar ju även till dom vita jeansen jag bloggat tidigare! =)
(kommer från KappAhls rea)



Eftersom Noah blir så otroligt varm har vi köpt en Buff åt honom..den är inte lika tjock som en mössa, så vi hoppas att den kommer fungera bra..fast blåser det mycket ute, då får han ha vanlig mössa, för då litar jag inte riktigt på denna..=) Men mycket smidig sak, som man kan variera mycket..bara jag lär mig någon gång..=)
(Naturkompaniet, 149kr )



Idag har vi varit ute på baksidan och lekt litegrann..Noah skulle gunga, men det var ingen bra gunga så det gick inte..istället kastade vi boll med Nemo!!



Noah var väldigt fascinerad av Nemo när han sprang och jaga bollen..



Jo, men då har väl bloggen fått sig en rejäl uppdatering med bilder igen!!
Hoppas ni haft en trevlig stund..=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tjusig han är!!! :-) En riktig cooling!

Det verkar som ni har fullt upp hela tiden, alltid lika kul att läsa din blogg :-)

Många kramar //Cissi

2009-04-29 @ 22:18:31
Postat av: Hanna

Det var en mycket trevlig bildstund!=) Haha det är ju tur som sagt att han är tålmodig din son, när morsan är i farten med kamera och nya kläder stup i kvarten=) Jättefina grejer och han kommer utan tvekan att bli beachens hunk i sommar! Hoppas ni får en mysig helg och valborg vad ni nu hittar på! Massa puss o krams från oss

2009-04-30 @ 11:16:42
Postat av: Therese

Oh va kul med så mycket nytt. Jag behöver också uppdatera Sagas sommarkläder framöver. Inte mig emot:) Jag tycker faktiskt dem där solhattarna är hur söta som helst:)

Och det där med ens humör/mående... En själv och omgivningen kanske bara måste acceptera att man har bra och mindre bra dagar. Och finns det inga pissdagar så finns det ju heller inga superbra dagar, för att se det från den ljusa sidan. Men det kan ju trots allt vara riktigt jobbigt när amn är där nere...

Hoppas ni får en trevlig valborg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback