Less Less Less Less Less

Behöver jag säga vad jag är?!!?!
JAG ÄR LESS!!!!!

Jag är less på CSN som kräver tillbaka 9000kr, senast den 30 april
Jag är less på Elbolaget som skickat en faktura på att vi har betalat 2000kr för lite
Jag är less på att vara sjuk
Jag är less på att stackars stackars Noah ska behöva vara så sjuk
Jag är less på Högskolan i Gävle
Jag är less på att Umeå universitet inte har "min" utbildning på distans
Jag är less på att inte veta vad som händer i höst
Jag är less på att sitta och dega i soffan framför tv:n med datorn i knät
Jag är less på att inte kunna umgås och njuta av mammalivet

Jag är LESS jag är LESS jag är LESS
Jag skulle kunna fortsätta med detta hur länge som helst, men hur roligt är det liksom!!
Man blir ju deprimerad för mindre!!! ORKA!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback