Kaos som vanligt..

Som vanligt när vi umgås med familjen Hägglund blir det kaos..=) Detta började igår eftermiddag..Simon skulle ta på Noah ett par nya byxor och samtidigt som Simon är påväg att ställa ner Noah på en stol, slänger sig Noah framåt och dunkar huvudet i bordet och kanten på datorn som stod på bordet! Noah brast såklart ut i gråt, men det gick relativt snabbt över och sen tänkte vi inte mycket mer på de...förrän när jag och Hanna kommer hem från en snabb shoppingtur och Noah har kräkit ner hela sig själv och hela Simon!! Han fortsatte att spy flera gånger, så till slut ringde vi rådgivningen...dom sa åt oss att åka in till Akuten, så sagt och gjort..vi tog vagnen och promenderade bort till akuten, som lägligt ligger 2 minuter härifrån! Där får vi komma in på direkten eftersom Noah kräks mitt framför tjejen i informationen...Noah blir undersökt och allt ser bra ut, men doktorn vill ändå att Noah ska stanna över natten för obeservation.. Jag som är livrädd för sjukhus sover hemma hos Hägglunds och Simon och Noah får övernatta på sjukhuset!! Noah hade vaknat vid två och fått i sig lite äppeldryck, som han den här gången fick behålla..klockan fyra fick han även välling som han också fick behålla...han hade då inte äiti sen klockan 15 dagen innan..så att han inte var ledsen och kinkig var ett under..men han är ju underbar vår son!! Imorse gick jag dit och mötte upp dom, och vid halv nio fick vi gå hem...Förmiddagen gick fint och han sov ute en stund..vid elva fick han en flaska välling och sedan åkte vi ner på stan för att uträtta lite ärenden..vi var inte där längre än 1 timme...men när vi hade bestämt oss för att åka hem, lyckades Noah med att spy ner sig igen! En riktig Kastspya!! Åkpåsen, jackan, kläderna ja rubbet var geeenomblött av spyor!!! Sen dess har han tack och lov inte spytt nåt mer, men däremot har han åkt på feber istället....stackars stackars liten älskling!!! Men efter ännu ett samtal med rådgivningen verkar det  inte vara någon fara, utan det vi ska göra är att få i honom små mängder mat och dryck, med korta mellanrum!!! Sen får vi hoppas att han får må bra imorgon!!

Vår son är verkligen fantastisk...hade jag mått som han gör jhade jag legat under täcket och gråtit..men vår son är glad och pigg ändå han...Han busar och har sig trots att han är utmattad och inte borde ha någon energi!!! Mamma är så stolt över dig Noah!!! Du är så stark!!! Älskar dig mitt Älskade Barn!!

Tack Hanna, Johan & Lisen för era böner!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Å plutten då inte feber nu oxå. Hoppas att han mår bättre imorgon. Vi tänker på er! Puss på er

2009-04-09 @ 23:18:19
Postat av: mamma

Jag tänker på er jätte mycket,tycker så synd om er.

Hoppas att Simon å Noah är friska imorrn. Många påskpussar till mitt lilla hjärta och kramar till er...

2009-04-10 @ 11:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback