En härlig tisdag

Gårdagen var jättebra!
Vi gick hemifrån strax efter 9 för att möta upp Stina och Alva och gå till Öppna! När vi kom dit mötte vi upp Madde och Isak och sen gick vi in och lekte! Noah och Alva gjorde hand och fot avtryck..(isak låg och sov) Sen satt vi på golvet och lekte litegrann..=)
Efter Öppna knallade jag och Madde ner på stan och åt lunch på Jensas..Kycklingsallad..mmumma!! Sen vart de promenad hemåt igen!! När jag kom hem var jag helt slut så jag slog mig ner på soffan..men Simon kom snart hem så då åkte jag och Noah och hämtade hem Nemo som jag lämnat hos mamsen på morgonen, sen hem lagom till att få finbesök av Matte och Anna! På kvällen sen tvättade jag Noahs kläder!! Klockan 21 var jag helt slut och la mig på soffan och kikade One Tree Hill!!
Helt enkelt en mycket aktiv och trevlig dag! Tilläggas bör ju också att vädret var på topp...typ 23-24 grader..så skönt!! Idag så regnar det dessvärre, så de blir nog mest till att vara inomhus, Simon har bilen också, annars hade jag gärna åkt till Barnens hus och kikat..men icke sa nicke!


Igår när vi fikade med Matte och Anna fick Noah en egen liten tallrik med honungsmelon, banan och blåbär! Såhär fin var han efter att han suttit och ätit det! =)
Gullunge!
(behöver jag tala om att det blev ett bad efteråt=)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha! Vilken söting till blåbärskille=)Ser inte så lite nöjd ut!Puss och kram

2009-04-29 @ 13:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback