En härlig helg..

..med underbart vårväder!

Vi har haft en kanonhelg som alltid..=) Och vid det här laget kan väl alla gissa vad vi har gjort i helgen..;0)
I fredags tog vi med oss 1.3 kg grillskivor, rotgrönsaker och sås och åkte hem till mamsen och Mats och bjussade dom på grillat på kvällen!! Dagen spenderades också där..ute i solen på altanen, såå härligt och Noah gillade att krypa runt där ute! Blev en lugn kväll med god mat, lite tv och Wii-spelande..

I går fick vi sovmorgon när snälla mor kom och hämtade Noah för lite mys i sängen! Jag och Simon sov till halv 10..kanonväder och vi åkte och hälsade på Malin, Carl och Tyra (anders va inte hemma)... Hundarna fick busa med varandra och Noah och Carl lekte på gräsmattan medan vi snackade skit! Simon jobbade på kvällen, och jag satt på altanen hos Lotta och Niclas och blev servad med GODA drinkar av Niclas...Kan lova att det var myycket mysigt!! =) Sol och en drink i handen...Margarita och White Russian fick ja...yammie! =) Sen blev de grillning där hemma på kvällen! =) Mamma, Mats, Lotta och Niclas åkte ner på stan och gick på dans, jag och Noah gick hem till mamsen, och vid 23 kom Simon från jobbet..då somnade vi bums allihopa..=)

Imorse åkte bästa Simon och köpte frulle, vi ringde ner grannarna (för er som inte vet, så bor ju min moster och Niclas på samma område som mamma nu) och sen blev de frulle på altanen!! Kändes precis som man var utomlands..=)
Nu sitter jag här, Simon är ute och cyklar, mamma dammsuger och Mats och Noah är ute på promenad..om en timme ska jag, mamma och Lotta åka på dansuppvisning som min kusin är med i...Sen får vi se om vi ska in till Gävle en sväng! Ikväll ska jag och Simon gotta med Tacos, men de lät som att flera var sugna på de, så vi får se vad som händer och fötter!

Veckan som kommer blir lugn..jag ska nog ta mig in till Gävle nån dag och spendera lite löningspengar..;0) Sen på torsdag får vi besök från Åmål..då kommer Simons mamma och Tryggve och firar sista april med oss! Planerna för sista april är inte spikade, men förmodligen lånar vi mammas hus om det är fint väder och grillar litegrann..sen blir de nog Högbo eller Gävle för att kika på majkase! På fredagen lutar det åt middag tillsammans med Mamma och Mats och på lördag åker dom hem igen..Då kommer istället frugan på besök!! Linda me andra ord!! Då ska vi ha sleepover party!! =) Mysmys!!

Jo, de är väl vad som är planerat....tors-sön är fullspäckade med andra ord...men övriga dagar finns vi till ert förfogande..=) Om Noah slutar snora så går vi nog till öppna på tisdag...nu har de gått över 3 veckor och han snorar än...tror ni han smittar? eller har de med tänder att göra? eller är det allergi? Tror ni man kan besöka öppna? Eller ska vi hålla oss därifrån?

Näee, vilken jädra uppsats!
NÅGON som orkat läsa denna sörja?!?!

Puss på er! Hoppas ni haft en härlig helg i finvädret!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej!! Jag brukar gå på färgen på snoret, hehe =) Är det inte gul/grönt tycker inte jag att det smittas =D Och har han snorat i 3 veckor så tvivlar jag verkligen på att det skulle smittas. Så jag tycker absolut att du kan gå på öppna. Ha det så bra!

Postat av: Jenny

Fast det är väl rinnsnuvan i början som smittar? Alltså det genomskilniga. Det gröna är ju när förkylningen är på väg bort och en förkylning smittar ju mest i början. :)



Lite snor gör absolut inget, alla barn snorar mer eller mindre denna årstid. :)

Jag brukar inte alls bry mig om någon på öppna snorar lite.

En annan sak är det ju om den snorar massor och hostar hela tiden och låter tung i börstet. Då borde man vara hemma och vila.

2009-04-26 @ 18:39:47
Postat av: Jack

Cool blogg ;)

Händer idag ? =)

2009-04-26 @ 18:40:56
URL: http://photodude.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.aryanm.blogg.se



Gissa vikten på den undernärda modellen jag har skrivit om!



www.aryanm.blogg.se

2009-04-26 @ 18:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback