Det går framåt

åtminstone med våra sjukdomar! Noah är numer "bara" hostig och snorig..och på dagarna hostar han inte så mycket, utan det är mest på nätterna!! Så han sover lite oroligt, men det är bara att bita ihop och ta det..vi har ju varit så otroligt bortskämda med honom på nätterna, så de är väl inte mer än rätt att vi får smaka på vår egen medicin! Men jag märker på mig själv hur less och irreterad jag blir när han vaknar på nätterna och han inte somnar om direkt! Jag har ju inte direkt det bästa humöret när jag blir väckt! Inatt vaknade han vid ett och sov samtidigt men kunde inte slappna av..han hostade och vred och vände på sig...kom fram till att han skulle få sova med oss, trots att jag egentligen inte vill ha honom i sängen redan från ett..men men...så fick han välling och en alvedon mot hostan..efter 45 minuter somnade han om och sov till sju..fick välling, somnade om direkt och vaknade kvart över åtta...Vad har man egentligen att klaga på?? De senaste 4-5 dagarna har han sovit till allt mellan halv nio och tio på morgonen!

Ändå är jag på ett grymt dåligt humör, och har varit hela natten..känns som att jag har legat hela natten och bara letat fel på mig själv..måste vara den gamla PMS:en som gör sig påmind..för en sisdär 5-10 år sedan hade jag sån PMS ständigt..väldigt jobbigt om den ska behöva komma tillbaka! För tillfället känner jag mig värdelös inom alla område...värdelös mor, värdelös sambo, värdelös på att städa och hålla ordning..allt känns skit helt enkelt!! Vad göra? Bita ihop och hålla käften? Åka bort en gång i månaden så att detta bara går ut över mig själv..jaa tål ju att tänkas på..hehe! hittills har det ändå bara drabbat mig själv, eftersom det en så länge bara består av dåliga tankar..men stackars Simon får nog hålla sig borta så han inte får skäll av en elak PMSkossa!

Näe, nu ska jag ta tag i dagen..bajsblöja och frukost står på schemat..ett bad ska han få sig lillen också!!

Bye the way...Noah håller på och får en tand uppe nu också! Är de verkligen så att han ska kräkas kaskade varje gång han får en ny tand?? 3 gånger har han gjort de nu..och varje gång har jag sett en tand efteråt..dryyygt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback