Min tur att bli förkyld nu

Så var det min tur att bli förkyld..började igår med att de
t skavde i halsen och sen inatt har det även börjat rinna och sticka i näsan..dryyygt!! Nu när Noah började blir kry så man kunde ta sig utanför dörren, så är det min tur att bli hängig...har ingen feber, men jag är helt dizzy i skallen så orken är inte så stor! Dessutom blev det en natt med lite sömn..Noah har väl sovit relativt bra..de är jag som inte har kunnat slappnat av och somnat om efter att jag har vaknat..så har Noah gett ifrån sig massa ljud och prat i sömnen som hållt mig vaken!! Men snäll som han e sover han nu ialla fall..så då passar jag
på att vila också!

Igår var vi hem till mamsen och hälsade på..grillade revbensspjäll och åt tillsammans med hemgjorda klyftpotatisar..mumma!! Blev kvar där hela långa dagen! Noah invigde sitt fina babygym som mormor köpt åt honom..han trivdes jättebra där, och låg där och lekte bra länge!!

En prommis i vagnen med mormor hann han med också...och morbror tog också en tur med Noah och vagnen! Själv tryckte jag i mig massa plommon..haha..=) Mumma va gott det är med plommon direkt från plommonträdet!!






Kommentarer
Postat av: Mia

Men guuud vilken liten tuffing!! :)

Postat av: Thyran

Tjoohoo!

Jaa de tycker ja!

Ja de ingår i gymkortet, att stå på en vibrationsplatta i 10 min är samma sak som att gå 1 timme ca. Jag står jämt 10 min när jag kommer och 10 min innnan ja går. Först för att värma upp och sen för att skaka lös musklerna så man inte får träningsverk. De känns som att de bör ge resultat eftersom man spänner muskelerna när man står där.

Sugen på att börja gymma ? :)

Jag lämande tillbaka filmen igår.

Kraaamkram

2008-09-02 @ 10:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback