Glada lilla skrutten!

Jahaja, vad har hänt sen senast då?! Helg har de varit ialla fall, och en rätt lugn sådan! Igår var jag hemma hos Lotta hela dagen..fikade, sydde gardiner (Lotta alltså=), käka kina, kollade film, snacka skit! Mycket trevligt!

Idag har vi haft besök av farfar Hasse! Han kom och hämtade bilen som dom varit så snälla och lånat ut till oss över sommaren..tack så jättemycket för det! Han fick lite Flygande Jakob och paj innan han åkte hemåt igen..då kom Lotta och mamma hit och fikade litegrann!

I fredags tog Jag o mamma en tur till Valbo..jag behöver skor..men hittade inga, de enda vi köpte var lite barnkläder..thihi! Tack mams! Efteråt åkte vi hem dit och jag lagade hemgjord pizza!

Vet inte riktigt om vi har gjort så mycket mera..i torsdags promenerade vi hem till mamma och träffade tjocka släkten som var där på besök..jaa de e väl de som hänt!

Annars så växer Noah så de knakar!! Han blir så stadig vår lilla kille..han har börjat växa i storlek 62 på kläder nu, han är vaken mycket mera, följer med, skrattar, pratar och tjoar! Härom natten sov han hela natten igen..från tolv till halv åtta..de tycker mamma om..annars har han typ ätit sista nattmålet vid elva-tolv och sedan sovit till fem-halv sex, fått mat, och somnat om igen! En dag sov vi ända till halv tolv på förmiddagen..tihi..skönt va de minsann! Duktig e han som sover i sin vagga på nätterna också...fram till han äter på natten..då blir de liggamning för mamma e så lat och trött! På dagarna vill han helst sova i famnen..=) Ibland när man lägger ner honom i vagnen eller sängen eller nåt så vaknar han efter fem minuter..=) Fast häromdagen sov han jättebra i spjälsängen på dagen..

Idag mötte jag världens gladaste lilla kille när jag gick in till honom! =)


Kommentarer
Postat av: Cissie

Söt som socker! :-)

Postat av: therese

han e ju så söt:)

2008-09-08 @ 09:37:43
URL: http://thessi66
Postat av: Hanna

sötunge! kom hit så jag får lukta och mysa med dig!! vi längtar efter dig!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback