Noah och Carl

Var grymt rastlös idag på middagen...folk jobbade eller skulle bort här i stan, och kändes onödigt att åka in till Gävle idag igen när jag var där igår och ska dit på fredag igen! Istället gav jag mig ut på en prommis...var ute i över en timme..på tillbakavägen mötte jag moster Lotta som kom hem precis, så jag följde med henne upp på ett glas vatten..(vi bor ju typ grannar för er som inte har koll på det=) Slutade med att jag blev kvar där och fick hemgjorda köttbullar med potatis, brunsås och lingonsylt..såå mumsigt!! Kollade lite tv, och sen gick jag hem vid nio! Så nu är rastlösheten borta för någon timme! =)

Igår var jag som sagt in till Gävle..körde mamma till sjukan...hon skulle undersöka ögat och fick inte köra bil hem sen..så jag hälsade på Malin, Carl och Tyra under tiden (Anders var inte hemma), gratulerade henne på födelsedagen och lekte lite med Carl! Så tog vi en snabbsväng ner på stan! Blev inte så långvarig för mamma ringde när vi var påväg ner och sa att hon var klar! Så då va de bara att hämta henne! Men jag hann hämta min mobil ialla fall, som varit på lagning..MEN jag blir SÅ irreterad!! Dom har haft sönder telefonen när dom lagat den...hmpf! De är en spricka på kanten, och den var då inte när jag lämnade in den!! Då hade jag väl bett dom byta ut den också!! Inte för att det är mycket, men det är riktigt irriterande att dom har sönder den när man lämnar iväg den!! Grr..Amatörer!!
Skulle köpa foundation på Make up store också..men just den jag skulle ha, var såklart slut! Skulle få hem i slutet på veckan! Så då blir de till att åka in igen då, troligen på fredag! Måste ju ha tills på lördag när jag ska på Ladies Night!! Jippiey yeeh!!

Noah och Carl var så otroligt söta igår...dom låg och delade babygym! Bästisar som dom e..=) För de har mammorna bestämt..haha!!








Kommentarer
Postat av: MALIN

Vilka FINA killar vi har. Min sov sin sämsta natt någonsin inatt, han var vaken och åt 5 ggr på 6 tim. Så nu är jag lite trött.... Ses imorgon då!! KRAAAM

2008-09-11 @ 07:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback