Mössmani!

Mössor talar vi om nu, inte möss..bara för att göra det klart direkt..=)
Jag skulle ärligt talat (om nån nu skulle tro att jag ljuger) kunna köpa huuur mååånga mössor som helst!! Jag vill att mössorna ska matcha med kläderna, så ska det vara olika kvalité och tjocklek(heter de så) på dom osv.. Städade här hemma igår, och städade och rensade bland annat i Noahs klädlåda! Där fanns en del mössor..=) Så vi hade lite mössprovning här hemma..=)





Det är roligt men tröttsamt att prova mössor och fotograferas..=)


Kommentarer
Postat av: anki.

Hihi vilken sötnos!!

Jag skulle också behöva köpa mängder med mössor, i olika färger och fomer, upptäckte idag när det var minusgrader när vi skulle till dagis att lilla fröken bara har för små & tunna mössor. Dagisfröknarna måste ju tro att man är jättesnål =)

2008-09-30 @ 09:23:49
Postat av: hanna

jag älskar den översta mössan. den är sååå fin, hade gärna haft en sån till lisen. hon kanske kan önska sig en i födelsedagspresent.. =)

snart ses vi!! HURRA!

kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback