Mitt i natten = Trött

Idag har vi haft en hemmadag, med mys!
Åkte iväg en sväng på eftermiddagen för att titta på ett ställe där vi skulle kunna ha namngivningen för Noah, och det lutar åt att det blir de stället..så nu är det dags att sätta fart och planera! Men det är så svårt..Vilka ska man bjuda, hur ska man lägga upp det, vad ska man bjuda på..osv! Vi har ju så stora släkter, så det blir ju på tok för mycket folk! Finns så många som man skulle vilja bjuda men det går ju liksom inte..vi är redan uppe i 60 personer, och då har vi bara tagit de allra närmaste vännerna..finns många fler som man skulle vilja bjuda egentligen..men de går ju inte riktigt...och det finns flera i släkterna som vi också skulle vilja ha med, men som vi vart tvungna att välja bort..det går ju inte att bjuda alla..de får blir på bröllopet istället..;0)

Idag har vi vart med i
Annonsbladet! Det är en gratis tidning som delas ut i Sandviken området..men vill ni se kan ni gå in och kika..vi är med på två ställen!! =)

Har lagt in en annons i gd och arbetarbladet nu också..så från och med i morgon ska det gå att se på nätet, och på söndag kommer vi i papperstidningen!!

Bjussar på lite mysbilder också eftersom jag är så snäll...(och såklart för att jag vill visa min gobit..;0)

Ibland tar det stopp när kläderna ska på...




Men tillslut kom den på, och då blev han såhär cool..;0)
Tack Poffi för den fina bodyn..stämmer ju de där..haha!!



Mammas lilla teddybjörn!!



Såhär galen och till sig blir han när det busas! =)



Å så en lite mer luugn bild..=)

Kommentarer
Postat av: Hanna

älsklingsnoah, du har blivit så stor. faster längtar efter dig! PUSS!!

Postat av: Anna

Sötast i stan!! =) Saknar ER!!!

2008-10-01 @ 17:14:33
URL: http://annalollo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oj så han växer :) Mysigt värre ni har det nu :)



Ja man är ju lite sugen på att veta, men vi får se hur vi gör. OM vi kan hålla nyfikenheten på halster :P Okej, då behöver jag inte oroa mig för det.. Fast jag är fortfarande skapligt trött, eller kan va pigg i perioder å sen är det bara vila och sova som gäller.

Hoppas allt är bra med er, är det dop ni ska ha? eller finns det olika alternativ att göra namngivningen på?

2008-10-01 @ 17:27:03
URL: http://s860425.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback