Ladies Night 2008

Vilken dag och kväll vi hade igår!
Dagen började med att jag o moster Lotta gick ut på en låångpromenad i 2 timmar!! Hem för att göra mig i ordning..planen var att jag skulle ta de lungt och rå om mig själv igår innan jag skulle iväg..meen det slutade tyvärr med stress som vanligt..haha! Men de berodde på att vår stackars Nemo fått en infektion i en analsäck (tror ja de hette) så Simon fick åka akut till vetrinären med honom vid halv tre igår! Där blev han sövd och opererad min stackars lilla vovve!!! Men nu mår han bra igen ialla fall..förutom när han måste ha stödkragen på sig..då blir han inte glad!! I allafall så blev de till att snabbduscha o göra sig klar sen...åkte in till Gävle vid femtiden (Tack snälla Mats för att du körde oss! =) till restaurang Greken! Kan gott rekomenderas...attans så god mat det var där!! Nästan så att det slår Akropolis uppe på Brynäs! Kan varmt rekomendera restaurangen ialla fall!! Vi åt förrätt och varmrätt och jag drack mitt allra första glas vin sedan i november, och det var gott vill jag lova!! =) Sen bar det av till Läkerol för entré på den Röda Mattan!! Niice..=) Minglade litegrann ;0) och sen satte vi oss på våra platser..höögt upp var det, så man nästan blev höjdrädd..haha! Men jag, Linda och Jennie bestämde oss för att gå ner till parkett och försöka smita in framför scenen istället...det gick alla tiders så vi stod framför scen hela kvällen och jag säger bara Vilken show!! Dom var alla tiders..vill dock inte jämföra med förra året, för det känns som att allt runtomkring gjorde mycket då..hotellövernattning i Stockholm, VIP biljett med skumpa, skaldjur, Måns Zelmerlöw på scen, middagsunderhållning m. m. Men de var helt klart en lyckad kväll igår och det är redan ett måste med Ladies Night 2009 om det blir av!! =) Men då blir det återigen Stockholm..=)
Kvällens hemliga gäst var en myyycket trevlig överraskning! De var ingen minde än ByggMatte!! Ojoj vilken kille, och vilken kropp!!! =) Efteråt blev det lite dansande innan Simon var snäll och hämtade oss!! =) Noah låg snällt och sov så Lelle och Frank gjorde honom sällskap medan vi fick hämtning..mycket mycket snällt!!!

Grabbkvällen här hemma hade gått jättefint! Men det tvivlade jag inte på heller..Simon är världens bästa paps, så de va väl klart att det skulle gå bra!! =) Noah hade varit så snäll! Han somnade vid halv elva igår kväll, och vaknade sen klockan sex imorse..då fick han lite flaska (ville inge ge honom tutte eftersom jag druckit ett glas vin och en öl på kvällen) och somnade om igen..klockan nio gick jag upp och strax därefter kom pappa och Noah också upp...Nu ligger skrutten och sover, och jag ska klä på mig lite så jag kanske kan ge mig ut på en prommis!

Ikväll ska vi hem till Thomas och Elin. Elin har fyllt år så det ska firas!! Men fram tills dess ska det inte göras många knop..förutom att möjligen promenera!!

Hoppas ni har haft en trevlig helg!
Kramar



Walking on the Röda Mattan! =)
Haha!



Nam nam! =)

Tyvärr laddade jag inte kameran innan jag åkte, så de blev inte mycket mer än såhär!

Kommentarer
Postat av: Anna

Meen...stackars Nemosen...Puss på honom! Låter som en skoj kväll det där du!! :)

Postat av: Therese

Jo, hon har väldigt mörka färger... och hon har de INTE efter mej!! =) Noah är så söt och Hanna säger att han är så lik SImon, men jag kan bara se dej i honom.. =) Skönt att allt går så bra för er!! Visst är det en helt ny värld??

2008-09-15 @ 09:34:47
URL: http://pyretaparon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback