Grrr..blir så jävla irreterad!

Klockan 10.15 hade vi tid på BVC! Barnläkaren skulle komma för att göra läkarundersökning på vår lilla pojke (samma undersökning som görs på BB). Eftersom jag är förkyld och snorar som en tok, har Simon tagit ledigt från jobbet en timme för att kunna åka dit med Noah så att jag kan vara hemma istället för att dra min baciller till BVC! Så innan dom åkte fick Noah mat så han skulle klara sig och vara snäll med papsen!! Klockan 10.40 får jag SMS av Simon, då har dom fortfarande inte fått komma in!!! Va faaan har man fått en tid så har man ju!! Det är små barn det handlar om, som inte har fått in rutiner ännu och som det är ganska svårt att planera in besök vid speciella tider, ialla fall är det lite svårt här ibland..haha) Då tycker jag faktiskt att dom ska kunna hålla den tiden som man har fått! Om inte annat så måste dom ju ha koll på att dom blir sena och i så fall talar om det!! Det är Sandvikens sjukhus vi talar om! Här finns ingen akutmottagning och det kan därför inte ha kommit upp nåt som är sååå mycket viktigare än min sons tidsinbokade besök!!! De är fanimej skandal!! Stackars Simon har väl dessutom en ledsen och kinkig pojke nu!!! Och för den delen så skulle han har varit tillbaka på jobbet för en kvart sedan...Hoppas verkligen att dom ger honom någon vettig förklaring till detta..annars vet man ju att man inte behöver stressa ihjäl sig för att komma i tid när vi ska till BVC nästa gång!!

GRRRRRRRRRR

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Förstår att du blev sur! Skulle jag blivit också! Inte helt lätt att passa tider med de små liven, så man förväntar ju sig att "de professionella" gör det! morr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback