Gjort idag

Gissa vad vi har gjort idag?! Vart i Gävle!!! Haha!!!
Vi skulle till vetrinären i Valbo med Nemo på återbesök..och Simon skulle träna på kvällen så då slog jag Hanna (Nicklasson) en signal för att se vad hon hade för planer! Det var på tok för lääängesedan vi sågs, så det var verkligen på tiden nu!! Nu när jag har blivit sociala Sofie igen! Haha!! Först blev det en matbit på Nian, sen åkte jag till Barnens Hus och köpte en åkpåse!!! Snacka om att jag blev glad när dom ringde och sa att dom hade fått hem dom! Igår när jag och Madde var där sa dom att dom inte skulle få hem några förrän i mitten på november!! Knepigt! Men nu har vi ialla fall en åkpåse!! Tackar för det! Sen åkte jag, Hanna och Noah till Willys på shopping och sen hem till Hanna för att mysa litegrann! Kollade Idol, Vem kan slå Filip och Fredrik och så åt vi Kladdkaka med glass!! En mycket trevlig dag, som vi bara måååste göra om snart igen!! (Hanna har lovat att komma till Sandviken med nybakta bullar och morotskaka, så de ser vi framemot..;0)

På förmiddagen var jag ute och promenixade med Therese och Ottilia!! Åå såå liten hon va!! 1 ½ vecka gammal!! Och mycket mindre än vad Noah var när han föddes!! Trevligt att ha någon o prominxa med som bor nära också! Synd bara att det inte finns så många trevliga ställen o knalla på häromkring!! Det är här en sån gång när man saknar att bo i Gävle och ha nära till Boulognern!

Nu ligger pojkarna och sover, så det är väl dags för mig att röra mig mot sovrummet också!! Får se hur länge vi får sova imorrn..idag klev vi upp halv tio! =) Noah vaknade vid sju första gången och fick mat, sen somnade vi om och sov till halv tio!! Underbara unge!!! =) Han somnade runt nio-tio tiden igår kväll, så han e såå duktig!! =) *stolt mamma*



Hanna tycker att Noah e så go(d) att hon ville ta sig en smakbit! =)



Sötisarna!!



Om ni undrar varför han har pyjamasen på sig, så har han inte gått i den hela dagen..=) Men jag har kommit på att det är smidigt att ha pyjamasen med sig när man vet att man blir borta sent..då kan man göra honom nattklar och somnar han är det bara att lägga honom i vaggan när man kommer hem...smarta jag alltså..hahaha!!

Jag kom även underfund med (tack vara Hanna) att det blir jättefina bilder när man fotar svart/vitt! Det kommer jag göra mycket mer..=)

Gonatt på er!
Sussa sött!

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Du spenderar rätt mycket tid i Gävle va? ;) Kanske vi kan gå en sväng i Boulognern nästa vecka om du ska till Gävle nått? Om jag hinner städa lite innan kan jag bjuda på fika då haha!!

Postat av: Hanna

hm.. fin pyjamas!!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback