BVC-besök och Bruna bönor =)

Idag har vi vart till BVC. Noah fortsätter att växa fint...han hade växt 1 cm sen sist, och är nu alltså 61 cm, och han fortsätter att gå upp 250g i veckan, så nu väger han 5786 gram! Hon tycker kurvan ser jättefin och stabil ut! Skönt att höra! =)

Efter BVC gick vi hem till mamsen! Jag ska få hemgjorda Bruna bönor med bacon! Mums..de var inte igår jag åt det. När jag och brorsan var små kokade mamma ofta bruna bönor och det fanns alltid i frysen, men nu var de lääängesen jag åt hemgjorda, så de ska bli smarrigt!
Sen kommer släkten hit så ska vi knäppa 5 generationers kort! =) Japps, för vi är fem generationer i släkten nu...=) Sen ska ju jag ta tag i o få ut bild på Noah i tidningen också! Man vill ju ha nån söt och fin bild..fast såna finns de ju många..tror faktiskt det finns fööör många bilder att välja mellan, där mitt problem ligger..och jag vill inte åka och knäppa bild där, sätter hellre in en egen..=)

Annars händer inte så mycket..Noah sover fortfarande hela nätterna! Fast idag vaknade han lite väl tidigt..klockan 6...han fick mat, somnade och sov lite, vaknade, åt lite, somnade, vaknade och ville sen vara vaken...så de blev inte så mycket sömn där efter sex...istället gick vi upp o badade och myste lite! Sen sov han minsann!! Men han somnade redan klockan 9 igår kväll..så vi ska vara glada över att han sov till 6..=) Duktiga killen!!

Imorrn ska vi till Gävle igen! Ska träffa en ur föräldrargruppen, och sen ska jag träffa Mia! Blir en trevlig dag!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback