Bebisdejt!

Idag har jag och Noah vart på bebisdejt!! =)
Bestämde träff i Gävle med Jessica, från föräldrargruppen, och hennes son Theo! Liselott och Elliot gjorde oss också sällskap och vi gick och kikade i lite affärer innan vi satt oss på Java för en fika/matbit! Där mötte även Malin och Egil (om jag minns rätt) och Johanna och Tuva upp!! Vart en mycket trevlig stund, och väldigt snälla bebisar hade vi!! Så sööta!! Får hoppas på flera såna dejter! Skoj skoj!!

Sen mötte jag och Noah upp Mia, vi gick en sväng på H&M och sen gick vi på kondis och letade bakelser..haha..men de slutade med Konsum och deras bakelser..sen åkte vi hem till Mia och Dallas och vräkte i oss dom! Gotti gott gott!!

Kom hem rätt sent, så de har inte blivit många knop gjorda sen! Familjemys i soffan och kika på lite tv!
Nu har Simon gått och lagt sig, och jag ska fixa bilder till tidningen..de va på tiden va..haha!!

Kramkram!!



Mums va gott de är med ben!!

Men det är mindre trevligt att ha "struten" på sig!! Stackarns skäms nåt enormt..han går inte ett steg med struten på sig..man får typ lyfta honom till sängen sin!!! Skrutteplutten!!! Men han behöver bara ha den på sig när vi är borta och på natten..vi försöker ha koll på honom när han e hemma så han slipper den då!





Gobitarna mina!!! Älskar!



Goseskrutten!!



Här är vi! Fem generationer!! Det är fr. v. Noahs mormor Rosie, gammelmormor Irene, gammelmormors mor Gunnel och Mamma Sofie!

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Men oj så unga ni ser ut i eran familj! Alltså gammelmormors mor Gunnel ser ju typ ut att vara ca 55 år max!! :-P

Postat av: Johanna

Vilket smile pöjken er har :) vilken gobit. Vi får ta å komma å hälsa på er snart, se hur ni har det och så. Kramar!

2008-09-18 @ 17:58:35
URL: http://johannastigson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback