Grattis Simon

Igår fyllde älsklingen år! Hela 24 år blev han!! Gammal och grå nu..*host host* De var en relativt lugn födelsedag..Mamma, Mats, Lotta, Niclas, Thomas och Elin kom hit på kvällen och gratulerade! Vi bjussade på Tacogratäng, tårta och vin och hade en riktigt trevlig kväll!! Kom väl i säng vid halv två inatt så man känner sig aningen småseg idag..

..men ikväll ska vi in till Gävle på 30 års fest, så det är väl bara att rycka upp sig..=) Toni som har fyllt år, så jag och Noah ska dit en sväng, tillsammans med Malin, Carl och Anders (´?) Simon jobbar så för honom blir det inte något..Men fram tills dess blir det en lugn dag..skönt att slappa litegrann!

Under veckan som varit har jag umgåtts med Maddis...men jag börjar tro att bebisen i hennes mage inte vill träffa mig, och att det är därför h*n vägrar att komma ut..så jag kanske får hålla mig borta ett tag så den kommer!!!

Noah har börjat upptäcka sin händer nu..han stäcker ut dom efter saker, greppar sakerna i babygymet, håller i och skakar maracasen (har absolut NOLL koll på stavningen) tar tag om sin fötter osv... Det är jätteroligt att se framstegen som han gör..=) Han blir så stor vår älskling! Snart kryper han väl runt ockås..=) Nu står han ute på balkongen och sover..har kommit fram till att han sover mycket bättre när han får stå ute...Igår sov han i två timmar mellan 12-14..men sen sov han inget mer på hela dagen, så han somnade utan problem när klockan var åtta-halv nio sen...Men han var så snäll ändå..låg snällt i sitt babygym under tiden vi åt igår också! Så duktig vår lillis!!

Då har ni fått en uppdatering igen! =)


Föressten, måste passa på och ge lite cred till Lou Lou! Hon åkte ju ur Idol igår, och då vägrade hon låta sig intervjuas av Katrin fd. Schulman!  Bra att någon vågar säga ifrån och visa att det inte är okej att bete sig hur som helst! Go Lou Lou!!
Katrin i sin tur tycker att hon är bra på att ge kritik och att ta kritik..hon ansåg att eftersom hon får så mycket kritik som t ex att hon hade stor näsa, var tjock, borde flytta tillbaka till Polen m.m. så tycker hon att det är okej att ge andra kritik! Det visar ju ganska uppenbart att hon mår så pass dåligt själv för att hon får höra massa skit, och därför ger hon sig på andra...omoget och elakt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej :) Ja det är alldeles underbart, känns som man vill ligga och kolla på en såndär skärm med ultraljudet hela tiden nu. Synd att det bara är en gång på hela graviditeten man får ta del av det som sker i en. Får väl tänka på att man har ett liv framför sig när den lilla krabaten tittar ut :) Ja nu känns det som det kommer gå fort, snart halva tiden gången som du sa, och i början på april är det beräknat. Det var otroligt skönt att se att det faktiskt var ett liv i en, först trodde jag inte mina ögon när jag såg på skärmen, typ det där måste va nå skärmsläckare å sen efter en halv minut så slog det mig faktiskt att det är i mig :D Härligt är det.

Härligt för er att få uppleva Noahs utveckling nu, händer säkert jättemycket :) Han verkar vara väldigt lugn faktiskt :)

Hoppas ni haft en fin helg, kramar.

Postat av: Ang1e

Nää hon gillar inget som har med bebisar att göra, varken puré, gröt eller välling. Eller ja välling har vi inte gett henne än, känns onödigt att börja med det redan nu. Men hon tar ju inte flaskan ändå så. Vilka ungar man har, båda två likadana!

BVC verkar snacka mycket skit, man ska nog gå mer på vad som känns bra för en själv..Bara man har sunt förnuft så!

2008-10-27 @ 20:21:35
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback