Dagens

Malin och Carl har varit här idag, å så Linda! =) Noah och Carl har roat sig i babygymet och medan Noah sov gav jag Carl mosad banan! Kan tala om att jag längtar efter att få börja ge Noah smakportioner..bara dagar kvar nu...jippiey! =)


Såhär fin blev han efter att jag hade varit i farten och matat honom!! De var tur att han hade haklappen på sig kan jag säga..=)



Noah har somnat 2 gånger i spjälsängen idag!! Båda gångerna med Napp!! Fast SAIK-nappen fungerade inte lika bra andra gången..men vi testade Carls napp, och den fungerade kanon!! Så nu har vi inhandlat större nappar, som är från 4 mån!

På kvällen var det badtajm!! De tycker Noah är superskoj! Han plaskar och stänker så både jag och badrummet är genomblött..=) Efter badet var det pyjamas som gällde och sedan var det dags för mat och nattning! Men först skulle jag och Simon bädda ordning vår säng (har tvättat sängkläderna idag) så vi satt en liten trött Noah i babysittern framför tv:n under tiden..med nappen!! =) Efter att ha bäddat och gjort i ordning flaskan skulle jag hämta min son! Då har lillskrutten somnat!! Helt utan ett ljud!! Plutten då!!

Elaka mamma såg dock till att han vaknade till så pass att han orkade äta, och sen blev de nattning..eftersom han var så trött tänkte jag försöka med att lägga honom direkt i vaggan..och han somnade till en eller två gånger där, men fick ingen riktigt ro, så jag la honom bredvid mig i sängen och då somnade han bums!! Gobit!!

Så nu kan vi ju nästan säga att han tar nappisen! Får se hur lång tid de tar innan jag ångrar mig och önskar att jag aldrig hade tvingat honom att börja med napp..;0)

Vi har hunnit med lite bus med pappsen idag också! Sååhär roligt hade vi då..=)







Kommentarer
Postat av: Thyran

Guuuud va han växer :)Så söt när han tokar sig! Allt bra med er då?

Kramkram!

Postat av: stina

vilken mysig kille, vi har hållt på med smakisar ett tag nu och det är sååå kul.

2008-11-11 @ 10:06:29
URL: http://stonies.blogg.se/
Postat av: MALIN

Vilka söta killar vi har =) / MALIN

2008-11-11 @ 15:54:54
Postat av: Hanna

älsklingsnoah, vi saknar dig! du växer ju som en tok!!! =)

puss på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback