Helgens bravader

Så var det tisdag..helgen har passerat och min utgång likaså!!
Det var väldigt lyckat och mycket skoj! Började hemma hos Cissi och Toni, men nam nam pizza från Buddy´s! Med liiite vitlök, men de vete sjutton om det fungerade! Vid åtta kom Malin och Therese och joinade oss och snackade och drack lite vin..Vid halv tio knallade vi hem till Malin och satt där, och även Mia kom och gjorde oss sällskap..Lite mera vin och någon shots åkte ner..=) När klockan närmade sig tolv gick bilen ner till Heartbreak, ingen kö, så det vara bara att knalla in! SKÖNT!! Där dansade vi svängde våra lurviga fram till två..då kom min älskade bror och hämtade hem mig!!

Det var en mycket trevligt kväll, och det var jätteroligt att komma ut litegrann!! Lördagen spenderades i soffan, och jag var sådär lagom sliten!! =) Precis som det ska vara!!

Annars har det inte hänt så mycket..som är värt att berättas om! =)

Istället bjuder jag er på lite bilder från fredagens äventyr..Enjoy! =)



De här är den nya sortens popcornskål..fin va?! =)











Pussen på dej bejb!



En ska bort..
3 MILFs och en rödluva..;0)  Haho!



Malin är såhäär glad över att få vara ute och shejka! =)



Tack för en trevlig kväll girls!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback