Rubrik rubrik rubrik...*suck*

Måndag..första dagen på en ny vecka..Här har det inte blivit många knop gjorda idag! Jag har varit till Statoil och hämtat ett paket som jag vunnit på tradera..=) Och så har jag rensat ur Noahs lådor!! Har tagit bort allt i storlek 56 och 62..eller byxor i 62 är kvar än..men bodysarna har jag fått tagit bort..:( Så nu är alla fina kläder vi fått urväxta!! De tråkiga är att utbudet av kläder inte är lika stort nu nå längre!! Jag skulle behöva handla litegrann...Det är dåligt både med bodysar, byxor och sweetshirtjackor..de som det finns av är pyjamaser, mössor ;0) och ytterkläder! Fast skulle behöva en fleeceoverall också! Så letar på tradera som en tok..men de finns inte så många nu, och alla blir så dyra..tyvärr! Har ialla fall börjat köpt 74 på kläder nu..ingen idé att köpa nåt mer med 68..han kommer väl inte kunna ha de så länge ändå..så då får de vara lite stort så länge istället..=) 74 lär han väl ska kunna ha ett tag ialla fall!! Meningen är ju att det är 6-9 månader..haha!!


Annars har jag inte gjort så mycket mer! Jag bakade lite här på kvällen!! Hittade en bild på kladdmuffins på Jens facebook, och blev sååå sugen..så jag har bakat kladdmuffins, och så har vi ätit scones och druckit the! Mycket trevligt och mycket gott! =)




Kommentarer
Postat av: Cina Lindberg

Oj vad han växer då! Wilmer använder fortfarande en hel del strl 68 men även 74 och han är 7½ månad. =)

Postat av: mercedes mamma

naw va söt! Vad har du för kamera? Blir ju jättebra bilder!

2008-11-04 @ 01:29:05
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej svejs!

Han växer så det knakar Noah va!? Alva har stl 74 nu och hon är ju drygt 8 månader. Fast jag måste nog börja köpa 80 snart.. Hur kan det gå så fort liksom!??

Gud vad gott det såg ut med muffins och scones.. Namnam.. :)

Kramen

2008-11-04 @ 11:02:12
URL: http://jenkiz.blogg.se/
Postat av: mercedes mamma

det är en ida-t dregglis ;)

2008-11-04 @ 12:00:12
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Jen

Vilka skönheter till muffins Sophy :D

2008-11-04 @ 16:23:54
URL: http://littlejen.blogg.se/
Postat av: Eva

Ååh va skoj att du känner igen mig=) Tar alltid förgivet att ingen gör det. Ja det ska bli SÅ skönt att äntligen bli klar! Har gått i skola hela mitt liv nu så det börjar bli dags att hitta på nåt annat=) Uppsatsen går ganska trögt, skulle kännas bättre om jag fick skriva ihop med nån men...det ska nog gå! Kan tänka mig att det är en ganska stor omställning att få ett eget barn...en av de saker i livet man inte kan föreställa sig! Han är ju så söt! Du får skriva i detalj i bloggen hur det är så jag kan förbereda mig sen när jag ska ha egen, haha!

2008-11-04 @ 16:41:48
URL: http://eva-mariess.blogspot.com/
Postat av: SaraN

Ja, man längtar tills alla framsteg hon kommer att göra :) Det är ju som sagt så mysigt när dom börjar le och följa med blicken. Runt 3-4 månader brukar alla tycka är en helt underbar tid, och det är väl där Noah är nu :) Haha jaså, har han börjat lipa också, vad roligt. Det ska börjas i tid.

Ja, han verkar vara en väldigt snäll bebis! Han ser så nöjd ut på alla bilder och alla filmer du lagt ut :) Jag hoppas det håller i sig för Ellie också, och att hon fortsätter vara lika snäll som nu. Hon är verkligen helt underbar. Hon gnäller bara när nåt är fel, annars kan hon sitta i Babysittern eller ligga på soffan och titta hur länge som helst utan att göra ett ljud ifrån sig.



Ja jag tyckte på bilderna att hon såg ut att vara mest lik Oskar. Som du sa, hans ögon var det verkligen :) Men det sägs att bebisar är mest lik pappa till en början, det kanske stämmer. Eller så är det bara en myt :P haha. Men alla säger att Ellie är mest lik sin pappa också så.



Ha det fint! Ellie hälsar tillbaka till Noah!

2008-11-04 @ 23:15:24
Postat av: therese

vad göttit det såg ut har oxå bakat i veckan duktiga vi haha..växer så det knakar stor killen hoppas vi ses snart kram

2008-11-05 @ 09:23:11
URL: http://thessi66

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback