Operation nattning!

Han är ju helt underbar! Jag vet, jag kanske är tjatig, men take it or leave it!!  Ingen tvingar er att läsa här om ni inte gillar de jag skriver..och största anledningen till att jag skriver är ju egentligen för mig själv..Ni mina kära läsare är ju bara en bonus! =) Så därför kommer jag fortsätta tjata och skryta om min älskling..=)

Han har vart så otroligt snäll idag..jag tror han har känt av att mamma inte har vart så pigg, så då har han visat sin allra bästa sida...sov i 3 ½ timme..och sen har han legat i babygymet!! Kräktes litegrann så kvällen slutade med ett bad! Sen var han trött redan vid sju eftersom han bara sovit En lång vila idag..så då fick han mat efter badet! La mig med honom i vår säng så han fick mat där, och sen mös vi och han somnade på under 5 minuter!!! Tror ni mamma är stolt! Såklart hon är!! Sen får vi väl se hur det går med tanke på att han fick lägga sig en timme tidigare än vanligt..men de är ju den här tiden vi vill att han ska sova så småningenom, så vem vet, de kanske funkar skitbra redan nu..visar sig imorrn!! =)

Imorrn ska vi ialla fall till Valbo en sväng med Malin! Nu har vi vart hemma i en vecka, så nu är de väl ändå på tiden att vi går ut! Stackarn tror väl att nåt är fel när han inte får komma ut och åka nå vagn!! Testade föressten sittdelen till vagnen när vi var hos mamma förra helgen..han satt jättebra i den..så nu blir de till att byta snart!! =) Men jag kommer sakna min liggdel..jag gillar den så mycket!! Men nu när Noah är vaken så mycket och vill vara med mera, så är det ju bättre med sittdelen..och för den delen så får inte åkpåse OCH Noah plats i liggdelen..haha!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sötunge! du har ju samma storlek på blöjorna som Lisen!!!! HAHAHA!

Puss på dig

Postat av: mamsen

min lilla gounge,saknar honom så och er oxå...puss å kram!!!!

2008-11-07 @ 14:06:45
Postat av: mormor

min lilla gounge,saknar honom så och er oxå...puss å kram!!!!

2008-11-07 @ 14:11:43
Postat av: Sandra

Vad duktig han är :)

Vi var till BM igår och gjorde lite rutinkontroller, vägde mig, kolla bltr å lyssnade på hjärtljud. Va jättehärligt :D Så nu idag är hela veckan 19 gjord och imorgon börjar vecka 20 :) Tiden går så fort, nu är det nästan så man börjar räkna neråt istället för uppåt tills det är dags ;)

Hoppas ni får en toppen helg! Kramar

2008-11-08 @ 10:22:00
URL: http://s860425.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback