Noahs önskelista

Efter önskemål från flera håll, kommer här Noahs Önskelista!

  • Säck/puff (saccosäck/fatboy)
  • Gåstol
  • Leksaker i alla former
  • Presentkort till kommande bilbarnstol (Barnens hus)
  • Nappburk fr cult design med lock
  • Sparbössa Cult design
  • Vit förvaringsficka med fiskare, val, haj och bläckfisk på från Cult design
  • Lampa från Cult design med en palm och apa på
  • fotoram från Cult design. http://www.cultdesign.se/sv/products/series/My__Mini_H08/  http://www.miasonline.se/se/Default.aspx
  • Barnböcker, Elsa Beskow, Astrid Lindgren, Nalle Puh m.m.
  • Min skattkammare
  • Sångböcker
  • Liten cd-spelare att ha i sitt rum
  • CD-skivor med barnmusik
  • Tallrikset + bestickset (Elsa Beskows Melaminservis)
  • Matstol +bricka från Ikea
  • Bäddset från babyproffsen, med limegröna och turkosa cirklar Rätt Start
  • Presentkort Lilla Blå
  • Hand/fot avtrycksram
  • Hoppgunga



      
 
  

Ja, de va lite smått och gott som vi har hittat på hittills..sen behövs ju alltid kläder..storlek 74/80 typ...=)


Kommentarer
Postat av: Thyran

Taack:) Ja som de känns nu kommer jag ha så hrä ett tag men du vet ju hur jag är ;) hihi!

Jag börjar blir nervös inför provet men de ska nog gå bra..!

Kramkram!!

Postat av: Hanna

jag hade faktiskt tänkt köpa en sån nappburk från cult när han föddes, men då var dom slut!!!!!så irriterandem men nu såg jag att dom fått in dom, så jag paxar att göra ett nytt försök på den. bara så att ni vet alla andra där ute som har tänkt köpa julklapp till noah!

Postat av: Sandra

Jo, det är jättekul med hus :-) Längtar!

Jag jobbar på en skola i Valbo nu, som resurslärare. Alltså jag har inte ansvar för en egen klass utan "täcker upp" om någon är sjuk eller så. Men det är heltid. Det är en liten skola så jag trivs superbra och hoppas jag får vara kvar där! Ha det så bra! Kramar

2008-11-19 @ 18:48:43
URL: http://zkygirl.blogg.se/
Postat av: SaraN

Ja, han har ju blivit stor eran kille, madde visade lite kort idag :) Men så söt han är, och Nova med för den delen, första gången ja såg henne idag :)



Ellie är lika snäll fortfarande, idag hade hon dock magknip och skrek hela dagen hemma hos Madde. Så du hade gärna fått varit där och varit barnvakt ;P Men Madde bjussa på lite Minifom, så det vart bra tillslut :)

2008-11-19 @ 21:25:39
Postat av: Linda

tyvärr kan jag inte spela gitarr så bra. Jag har den mest för att klinka lite:P

2008-11-20 @ 10:47:44
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback