Myst med Nova

Jag och Simon var hem till Madde, Oskar och Nova en sväng på kvällen! (Noah fick vara hos Lotta eftersom han är lite snorig) Men åå så liten hon var..jag kommer inte ihåg att Noah har varit så där liten..eller de har han ju inte riktigt heller, han var ju 55 lång..men han vägde lika mycket, mindre till och med..såå smal han måste ha varit! Hon var hur go som helst..knappt så man ville lämna ifrån sig henne..haha! Noah var ju värsta bjässen sen när man kom hem..=) Fast det är skönt tycker jag..nog för att det är mysigt när dom är såå små, men nu har man ju fått till rutiner, han är med mera, man behöver inte vara så försiktig osv.. Nu får maddis och familjen komma till rätta lite, och Noah får bli av med sin förkylning, och sen blir det bebismys hela dagarna..jihoo..=)



Jag och Nova


Kommentarer
Postat av: mamma

åhh så söt lilla Nova var...

2008-11-02 @ 22:38:20
Postat av: Hanna

mysigt!!!! otroligt fin hon är, hälsa det =)

Kram kram

Postat av: anki.

Åhh sån söt liten tjej!!

2008-11-03 @ 13:02:02
URL: http://ankibjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback