Mammas lilla snorkråka!

Näsan snorar på min lilla älskling! Tack och lov så är det bara en snorig näsa, och inge feber, men alla vet ju hur jobbigt det är med en näsa som sticker och rinner, så han är nog lite medtagen min lilla pojke!

Han har börjat med nåt nytt under helgen..han lipar! Tungan är mer utanför munnen än i munnen kan jag tala om!! Haha! Medveten om vad han gör verkar han vara också, för varje gång tungan åker ut, ger han ifrån sig ett busigt leende..=)

Helgen har tillbringats hos mormor och plastmorfar! Vi åkte dit i fredags för att laga lite mat..Simon åkte och handlade och jag lagade...Chili con carne blev det..på kvällen var vi bjudna hem till Thomas & Elin på tacos, så mamma och Mats tog hand om Noah under tiden..hos thomas och elin blev det mat, vin och singstar! Mycket trevligt..efteråt åkte vi hem till mamma och sov där! Lördagen var det bara slapp..stannade kvar hos mamma då också och Simon jobbade på eftermiddagen! Jag lagade Flygande Jakob åt gamlingarna och sen kolla vi Dansbandskampen..haha!!

Nu sitter jag hemma och ska snart fixa lite mat..får se vad som sker senare..ska ialla fall ut och köpa en liiten present..till en liiten tjej!! Dom skulle troligen få åka hem idag, så då blir det nog en snabbtur o kika på underverket..;0) Men jag beger mig dit ensam...Noah får vänta lite med att träffa sin blivande fru! Haha!! =)







Det är med lipandet började efter att Nova föddes..jag tror han tränar för att kunna lipa åt henne sen..ni vet ju vad det heter.. LIPA BETYDER KÄRLEK!!

Kommentarer
Postat av: Cissie

Haha, vad rolig han är! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback