Helgen

Så var helgen över..fast de känns som att det kvittar..jag är ju hemma hela tiden ialla fall! =) Enda skillnaden är väl att jag vaknar upp med Simon på helgerna..=)

I fredags var jag i Valbo med Malin och Carl..gick och strosade lite i affärer..Efter Valbo åkte jag hem till Maddis och promenerade ner på stan med henne och Nova! Gick runt i affärer där, och visade upp underverket..=) Sen knallade vi tillbaka och jag och Noah åkte hem! Slängde i mig pizza med Simon och Frank och sen gick jag på bandypermiären med Linda och Maria!! Glädjande att se att dom var så pass bra som dom faktiskt var! Jag har inte så stora förväntningar inför den här säsongen med tanke på att halva laget om inte mer är nytt..=) Men dom överraskade rejält..tyvärr förlorade dom med 3-4, mot Västerås kanske jag ska tala om, men dom var verkligen värda åtminstone oavgjort, för dom var de bättre laget! Men men, det är inte alltid rättvist..=) Ska ialla fall  bli skoj o följa dom..får se om det blir till att gå på nästa match också..då möter dom Gripen..

I lördags var vi ju på långprommis och sen var Linda här och drack lite vin med mej och pratade minnen och skvallrade lite...och idag har jag bara tagit de lungt..jag och Noah var hem till Lotta och fikade en sväng..sen lagade vi en farsdag middag som bestod av potatisgratäng och lövbiffrullader fyllda  med Vitlöks Creme Bonjour! gott gott!!

Veckan som kommer är inte planerad ännu...ska umgås med Linda ialla fall nu när hon är hemma, och så ska jag till frissan och tandläkarn på tisdag! På fredag ska jag och Malin ut på galej!! Mammornas-första-på-vift-efter-graviditeten-kväll! Ska bli riktigt roligt... Någon som ska med..=0)

Näe nu ni, nu är det sängen som gäller!! Vår lilla kille har ju fått för sig att han ska vakna runt halv sju, sju den senaste tiden..så de är väl bäst att lägga sig!!

Händer i veckan för er då?

Operation nattning fortsätter att gå bra..vi har fuskat lite i helgen, då vi har tagit den snabba utvägen...men idag gick Simon in och nattade honom och kom ut på mindre än tio minuter!! Hejja pojkarna!! Så nu är det bara att köra stenhårt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback