Guess what!

Noah var trött här för en stund sedan, så jag vaggade honom lite, men kom fram till att jag lägger ner honom i sängen istället...la honom där och han låg och gnällde och fäktade lite, grinade litegrann, men när jag gick iväg för att svara i telefonen blev han helt tyst..Stoppade i nappen på honom, smekte lite mellan ögonen, han somna till men insåg väl vad han höll på att göra så vaknade med ett ryck...stoppade återigen i nappen på honom, han tog tag i min tumme och lillfinger med händerna och så smekte jag honom mellan ögonen och ungen somnar!! Bara sådär!! OCH håll i er!!! Han somnar med NAPPEN i munnen!!!!! Inte vilken napp som helst såklart...utan SAIK-NAPPEN!!!! Jippiey!! Vår lilla kille kanske börjar ta nappen!! =)
Det kanske är som dom säger, att barn bara kan ta in två sugtekniker...och Noah har ju haft tutten (bröstet för er som inte gillar ordet tutte=) och flaskan..förmodligen därför han inte vill ta napp kanske...who knows!!

Nu ska jag duscha, sen kommer Linda och sen kommer Malin & Carl..ska väl ta oss ut på en prommis kanske..men Noah är ju krasslig i halsen nu istället..har lite torrhosta..men frågan är om han blir bättre av att vara instängd inomhus..vad tror ni?!

Tyvärr spottade han ut nappen lagom till jag skulle fota..så tyvärr har jag inge bildbevis..attans!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Klart han gillar SAIK nappen...!! =) Puss på Er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback