Gröt och Blåbärspuré och massa bilder

Hej på er!

Jahaja, de var väl på tiden att skriva litegrann igen då kanske!! Vet inte riktigt vad som har hänt den senaste tiden..Igår var jag och Noah i Valbo med Madde och Nova!! Vi hade det jättemysigt, och båda småfisarna var hur snälla som helst!! =) Så duktiga!! Noah vägrade sova, men han låg snällt i vagnen och bara tittade...pratade på gjorde han också, så folk vände sig om..haha...tänk att vi har sådana snällingar...Vi är verkligen lyckligt lottade!!

på kvällen ställde jag mig och baka 3 satser med Choco Chip Cookies!! Smaskigt värre!! Men dom ska sparas! =)



Imorgon ska vi till Gävle med Malin och Carl! Får se vad som hittas på senare på kvällen!

Noah älskar ialla fall mat!! Han gapar som en liten fågel!! Nu på dagarna får han en hel portion gröt till frukost ca: 8.00, till lunch ca: 12.00 får han puré av en liten potatis, 1 msk morotspuré och 1 tsk majspuré plus lite ersättning..sen vid 16 är det dags för gröt igen och vid 20.00 får han ersättning...sen får han ersättning en gång på natten!! Förhoppningsvis får han i sig tillräckligt med mat..=) Han är ju inte lessen och kinkig ialla fall, så då borde han ju vara nöjd! Däremot så spyr han inte alls lika mycket längre...men som sagt, kinkar han inte så borde de ju vara bra..=)



Såhär fin blir man när man har fått efterrätt i form av Blåbärspuré..=)
Vill du ha en liten puss kanske..;0)



- Stör inte, jag läser!



Efter maten är det jätteskönt att ligga och sova ute på balkongen!



Såhär roligt är det att äta gröt!! Banangröt rockar!! =)



Fingrarna smakar nästan lika bra som gröten..=)



- Vadå, det är inte jag som har kladdat!!



Titta på mig, jag kan sitta!! Fast det är ostabilt och jag faller åt sidorna efter ett tag, men en liten stund kan jag sitta!! de ni!! =)



Morgonpigg liten kille..=)


Har även fyra filmer som jag planerar att lägga in när dom är uppladdade och klara..om ni vill se vill säga..=)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mumsigt värre med dina cookies :)



Vilken smart "hakklapp" Noah har, vart har ni hittat det? Det kliar i fingrarna nu att börja köpa in lite grejjer men ska försöka hålla mig tills efter nyår iaf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback