Föräldrargrupp

Idag fick vi brev om att föräldrargruppen ska starta, här i Sandviken! Äntligen..hehe! Den börjar ialla fall 4dec! Någon mer som fått brev och ska gå?!?!

Inatt har Noah vart ett exemplariskt barn igen...han har vaknat en gång,ätit och somnat om igen direkt sen sov vi till halv nio imorse! =) När det var dags för mat och sovning la jag honom i spjälsängen och gav honom flaskan..efter lite gnäll och gråt så somnade han! Utan att jag ens behövt lyfta upp honom!! Jag är sååå stolt över min lilla kille! Hoppas hoppas att det fortsätter fungera!!

Annars så är jag sååå otroligt less på att bara vara hemma nu! Har inte klätt på mig riktig kläder på flera dagar..bara gått omkring i simons mysdress..man känner sig inte direkt fräsch! Men jag vill ju inte ta ut Noah innan han är riktigt kry heller..fast nu är de nog inte mycket kvar...han nyser inget längre..men är aningen snorig..men vi kan ju vara snoriga i veckor,så de kan väl kanske han också! Tråkigt bara att vi inte kan ta oss och hälsa Madde och Nova!
Fast samtidigt så spelar det väl ingen roll, jag har ju ialla fall ingen bil att ta mig någonstans med..den har ju Simon måndag till torsdag...fredagar har jag bil på..kul liv!! Har suttit och kollat bilar nu på Blocket..kalla mig bortskämd och bekväm om ni vill..men jag pallar faktiskt inte att ha de såhär..that´s it! När man för första gången inte jobbar eller pluggar och har tid för ett socialt liv, så kan man inte ha något för att man inte tar sig någonstans!! Och säg inte promenera! Jag kan inte direkt gå till Gävle, Valbo osv..kompisarna bor inte direkt inom gångavstånd dom heller...och bussförbindelserna härifrån är värdelösa!! Just nu längtar jag tillbaka till Gävle..där kunde man ialla fall ta sig ut och träffa folk..hade jag vetat att det skulle bli såhär hade jag nog inte flyttat därifrån tror jag..jag är less!! Jag som trodde att jag skulle vara som lyckligast nu när jag kunde gå hemma och ha ett litet barn och umgås och ha det... pyttsan heller!! Ingen med en bil över?!

Kommentarer
Postat av: SaraN

Ja dom har ju så mycket miner och saker för sig :) Kul att följa alla framsteg, det är nåt man längtar till :)



Nej, har man haft tur en gång så kanske man har otur med nästa :) haha. Nejdå, min mamma hade turen att få 3 stycken sovande och snälla barn så nog finns det chans till det allt :)



Ja det är väl därför, vi får ju automatiskt ett band till barnet. Helt sjukt egentligen hur man kan känna så starkt för någon på en gång. Så fort man fick upp bebisen på bröstet så var det det mest naturliga någonsin, och kärleken fanns ju där på en gång :)'



Ha det bra!

2008-11-06 @ 13:29:40
Postat av: MALIN

Imorgon blir det Valbo Sofie! Ska vi ta det vid öppning eller passar det dåligt?? Ses imorgon! PUSS fr Malin & Carl

2008-11-06 @ 15:52:45
Postat av: Cissie

Vi/jag kommer gärna ut och hälsar på dig och Noah :-) kram

2008-11-07 @ 10:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback