Fars dag!

Idag är det papsens dag! Världens bästaste pappis!! Vi har firat honom litegrann på morgonen..sen fick han gå och lägga sig och sova litegrann till...Han var snäll och gick upp med Noah vid kvart över 7 imorse, så jag fick sova vidare..sen fick han gå och lägga sig igen när jag kom upp..=) Så nu sover båda mina killar! Får se vad vi hittar på senare på dagen..jag ska nog gå en prommis med Linda ialla fall..sen blir de väl kanske en Fars dag fika..=)

Igår var vi ute och gick en långprommis, jag, Simon, Noah och Nemo! Vi gick först hem till Martina och hämtade en overall som Nova ska få låna! Tyvärr var det sjukstuga där hemma, så de blev en snabbvisit utanför dörren...sen knallade vi vidare hem till mamsen. Men dom är ju på Karibienkryssning!! Lyx!! Så vi var bara dit för att byta ut liggdelen på vagnen mot sittdelen! Tyckte de var på tiden nu..när han är vaken vill han ju inte ligga på rygg och inte se någonting och när vi ska börja använda åkpåse så kommer han ialla fall inte få plats i liggdelen längre!! Men det är med är lite ledsamt..jag älskar verkligen min liggdel!! Har varit sååå nöjd med den..men men!! Bebis växer...=)

Idag är planen som sagten långprommis med Linda..men vi får se hur det blir..jag har så otroligt ont i höger axel och nacke, så jag vet inte om det blir så många knop gjorda idag..man kanske ska passa på och ta det lite lungt när pappa är hemma och kan bära runt på lillkillen..så kan jag få vila nacke och axel litegrann...tjaa vi får se helt enkelt..Simon ska ju iväg på match så han är ju i och för sig borta ialla fall... 



Titta titta!! Jag kan stå, och jag gör det gääärna!! =) Fast jag lutar mig ju såklart lite mot papsen..=) Sitta kan jag också göra..;0) Fast jag är ju inte riktigt rak i ryggen..meen va ska man vara de för..=)



Plutteskrutten!! Bara en av alla härliga miner den här ungen gör..;0)



Fingrar och bitring..gärna båda i munnen samtidigt..haha!




Dagen till ära har vi köpt en ny tröja!! "Daddys  rocker =)


Sedär ja, då har man vart duktig och uppdaterat lite igen då! Allt för dig mamsen, så du ser vad han växer under tiden ni är borta!! Han saknar mommo och plastmoffa!!

Ha en härlig söndag mina vänner!





Kommentarer
Postat av: Martina

gud va stor han är, tycker inte att det var så länge sedan jag träffade honom, men det har ju hänt massvis =)!! Får ta och styra in en träff när alla är friska och krya. jag räknar med er på frejsons kalas som kryssningsmänniskorna får fixa när de kommer hem =) med lite tur kanske till och med min far kan baka en tårta! hihih

2008-11-09 @ 21:20:52
Postat av: Martina

oj, glömde visst skriva vem det var ifrån =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback