Färg IQ

Okej, de blir ännu ett inlägg.. Gjorde ett färg IQ test nyss..man skulle ha så låg poäng som möjligt..gissa vad Sofie fick! NOLL!!! Hahaha!! De va ju nåt och vara duktig på de också..haha!! Test här och berätta vad du fick..=) Slå mig om du kan! =)  (eller åtminstone va lika duktig som mig..;0)


Based on your information, below is how your score compares to those of others with similar demographic information.
  • Your score: 0
  • Gender: Female
  • Age range: 20-29
  • Best score for your gender and age range: 0
  • Highest score for your gender and age range: 1470
0 ( Perfect ) 99 ( High )

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har också väntat på bilder!! Hann ju inte knäppa nåt själv:( Men det kommer väl några från killarna snart hoppas ja!=)

Postat av: Thyran

Ja nu har jag inget att klaga på;) Bra uppdateringar".Bra att jag har något att göra på jobbet ;)

Kraaams

2008-11-14 @ 10:01:28
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Thyran

Ja i kväll ska vi inte göra allt för mycket, tror vi ska mysa till det med ost och kex:) Och i morgon ska vi ha parmiddag.

Va ska ni ha för er då mer än parti i kväll ?

Kram

2008-11-14 @ 12:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback