Ett spontant impuls besök

Fredag igår...lördag idag..
Igår var jag till Gävle med Malin och Carl..mycket trevligt...dessutom hittade jag lite saker som behövdes till namngivningen...niice!! Knallade runt där ett tag, fikade och åkte hem...Hemma blev det pizzamys med älsklingen och sen sövande av bebis framför Idol..myyspys!! Inte ofta man kan sitta ner och söva honom i famnen framför tv:n... Vi slog upp en varsin Bacardi Apple för att mysa lite till (hade ju inget vin, och dessutom är det där godare) =) Började prata med Mia på msn..som satt ensam hemma..efter ett tag kom vi på den braighta idén att hon skulle ta bilen och komma hit...haha..vid kvart i elva var hon här...snabba om Impuls!! Myycket myycket trevligt!! Vi drack lite gotta, spelade TP och Neger (vet att man inte får säga så, men spelet heter ju faktiskt såhär) och President och vid tre blev det sängen!! =) Klockan 7 vaknade Noah, men då gick Simon upp, så jag fick sova fram till nio...Lite morgonmys i soffan med Noah och Mia innan hon begav sig tillbaka till Gävle!!
Det är såna här kvällar man ska ha lite oftare...följa sina impulser och bara köra! Skoj skoj!!

Idag blir det innebandy på Jernvallen och sen vet jag inte vad som händer...Simon jobbar så jag och Noah får roa oss själva! Men de ska nog gå bra de också! Måste ju baka litegrann också! Kanske ska lämna Noah hos mamma på eftermiddagen, så jag kan baka litegrann...vi får se helt enkelt!

Kram på er och ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, nice bild =) Tack för igår, inatt och imorse! Ses nästa helg, kram på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback