En smakportion gröt, tack!

Smakportionerna med potatis har gått kanon! Han gapar och sväljer, nästan ingenting kommer ut igen! Så det borde ju vara ett gott tecken!! I torsdags fick han även smaka lite morot och även det gick ner! Eftersom potatisen gick så bra, gjorde vi ett försök med gröt i morse, och det gick verkligen kanon!! Noah älskar Banangröt!! Nästa projekt är att gå över på Baby Semp 2! Så imorgon tar vi ett försök med det..provade häromdagen och då blev han kinkig och kunde inte slappna av på kvällen..vet inte om det har nåt samband, men de visar sig väl vid försök 2..=) Lite svårt att veta hur mycket han behöver än bara..den är ju lite rejälare, så det lär ju inte behövas lika mycket som av ettan! Jaja, de är småprobs!

Ni måste ju såklart få se lite grötbilder också..=) Och eftersom det är lördag bjussar Noah på lite lördagsgodis!! En film!!! =)







Det är gott och roligt med gröt!! Och kladdigt!
Precis som det ska vara =)
(fast jag skyller på papsen, som ville kladda litegrann..=)



FILM!!




Igår var vi hemma hos Madde och Nova (och Oskar såklart) Vi tog till och med en prommis dit..bra jobbat! =) En timme, exakt, tog det! Var skönt! Det tyckte Noah med, han stod ute och sov i 2 ½ timme, så han missade nästan hela lekstunden med Tilda! Anna och Tilda var nämligen också där, jättetrevligt! Det roliga var att hon och Noah nästan var lika stora..kunde tro att de skilde någon vecka på dom bara, men det skiljer 3 månader..haha!! Men jag tror att både Noah och Tilda blev lite småkära i varandra och skulle krama och pussa på varann..haha! Gobitar!! Nova tittade på med lite svartsjuka i blicken...Noah och hon är ju nämligen ihop..;0)

Madde och Nova följde med hem hit sen på kvällen så åt vi Hamburgare från Monroes! Kvällen spenderades i soffan med Nova i knät..=)


På lördagar är det morgonmys som gäller!! Morgonmys i Morgonrock! =)






Simon är förövrigt överlycklig för att Noah har börjat visa sitt intresse för tv-spel!! Noah önskar sig tydligen ett nytt tv-spel i julklapp..hmpf!!



- Pappa, du tar inte MIN dosa!!!



- Meeen ååå, låt mig vinna någon gång!



- Ja, ja, jaaa!! JAG VANN!!!



Lite lördagsgotta från oss!!
Trevlig lördag på er!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

va duktig du är noah, gröt är smaskens! Lisen är även hon inne på tv-spelsbanan, ni kanske ska köra ett race när vi kommer! =)

puss på er!

Postat av: CARL

Heej Noah!! Din fuling där, har du två tjejer!?? Min mamma låter mig inte ens ha EN, fast jag försöker limma på Stella ibland men det går sådär... Små tjejer tycker tydligen inte om att man suger på deras fingrar, jag tyckte iallafall att det var jättemysigt =) // CARL

2008-11-24 @ 11:58:28
Postat av: Eva

Haha vilket roligt inlägg och så grymt söt han är!=) Tänk va mycket och tänka på, bara en sån sak som gröten=) Spännande! Härligt att han börjat sin karriär som player redan haha

Trevligt att läsa när man sitter med uppsatsen=) Kram

2008-11-25 @ 16:37:18
URL: http://eva-mariess.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback