Sista dagen på jobbet

Nu ska jag strax iväg för att jobba min sista dag i Sandviken!!
Kommer bli en mycket känslomässig dag känns de som!!
Jag kommer inte få jobba med Mina barn nåt mer! *snyft*
Härom dagen kom "min pojke" med en present åt mig med ett jättefint kort till!
Då brann de bakom ögonlocken på mig!
Så vi får väl se hur det går idag då!
Jädra kommun o ställa till de!!!

Efter jobbet ska jag fika/äta med Maddisgumman, och sen ska jag hem till mamsen och baka Chokladrutor åt henne! Fick ett mess 07.20 där hon fråga om jag kunde komma! Verkar lite desperat, så de e väl lika bra o ställa upp..;0)

Ikväll vet jag inte vad de blir..Simon ska förmodligen ut på dricka öl, så jag blir solo ikväll! Får se vad som kan hittas på! Imorrn ska jag ialla fall på inflyttningsfest hos Lelle och Linda!! Skoj skoj!!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback