Vecka 40

Sista veckan nu...6 dagar kvar till Bf...har gått 39 fulla veckor och en dag! Snart två!! De ni! Bra jobbat va..haha!! Fast jag börjar bli riktigt less nu...idag har varit en Depp-dag! Egentligen är allting på topp..jag har ingen värk, jag har en underbar sambo och jag har en bebis som snart kommer ut till världen! Ändå ligger jag med tårar på kinderna och tycker synd om mig själv...Blir irreterad på mig själv för att jag inte gör någonting och inte orkar göra någonting..tycker synd om Simon för att han får göra allting...blir less på att bara vara inomhus för att jag inte kan vara ute och springa för att det trycker på så mycket! Min underbara sambo försökte med allt för att få mig på bra humör idag..Men tråkiga jag ville ingenting!! Imorrn är det jag som ger mig ut och springer i backar o trappor för att få fart på de här!! Haha!!

Nu är jag ialla fall piggare och mitt humör är bättre...man får väl stå ut med såna här dagar ibland antar jag!!
Snart kommer Maddis hit och ska umgås med mig...med sig har hon PIZZA från Verona!!! Mumma!! Andra gången på mindre än en vecka...men orkar man inte laga nåt så orkar man inte...och de gånger jag har ätit pizza under de här året kan man nog räkna på en hand...

Tänkte ge er en bild på min mage också!! Själv tycker ja att den ser betydligt större ut i verkligheten...men kanske inte..haha!!


Kommentarer
Postat av: Ang1e

Tyckte magen var ganska lite jag ^^ Kändes som jag själv var mycket större, men så kanske det bara känns :-P Saknar att vara gravid faktiskt!!

Postat av: Cissie

Oj oj, vilken kanonkula! :-) Men så stor är du väl inte?? Det är säkert bara hormonerna som spökar och gör att du känner dig deppig. Har hört att det kan bli så när man väntar smått ;-)

kram

2008-07-15 @ 22:04:03
URL: http://cissie.blogg.se/
Postat av: Therese

Helt fantastiskt hur magen, skinnet kan töja sig så utan att gå sönder...thi...

Hoppas du känner dej "bättre" snart, har ju inte varit i din sits ännu men dåliga dagar har vi ju alla ibland och tur är att det finns dom som älskar oss oavsett vad...

Tack för tipsen med barnvagnarna, så mycket att tänka på/hålla reda på...

Ska titta lite seriöst när vi har semester nu snart tänkte jag...

Sköt om dig. Kram

2008-07-16 @ 17:15:51
URL: http://mammis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback