Väskan är packad!

Kors i taket!! Nu är väskan packad! Är bara necessären som ska i där sen! Bra jobbat av mig! Haha!! Kände att paniken började komma litegrann nu när barnmorskan säger att det är på gång och när sammandragningarna har börjat! Så de e väl bara vänta o se när de sätter igång ordentligt!! Men än kan de ta sin tid...

Jag var ju orolig igår för att sova ensam när Simon jobbade men ska ja vara ärlig så var det längesen jag sov så bra som jag gjorde inatt!! Tror att jag till stor del ska tacka Jenny för Bikarbonat-tipset! För jag har inte haft nån halsbränna inatt!  Tog mig en gaviscon mot morgonkvisten, men annars har ja fått sovit hela natten! Helt otroligt!!

Trots de så var ja till en början rätt trött imorse och gjorde inte så mycket, men mot eftermiddagen blev de packning av BB-väskan, ommöblering i sovrummet så vaggan får plats, och lite plock här hemma! Efter fem kom min moster för att spana på glasögonbågar som jag beställt hem..och helt plötsligt hade vi kommit fram till att vi skulle åka på Bilbingo!!! Så de blev snabba ryck och iväg...tyvärr så vann vi ingenting men jag satt med ett kvar 4 ggr ialla fall..så lite spänning var de ju!

Nu ska ja ge min kära sambo lite mat så han inte bli kinkig!!
Ha de så bra!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, vi ser ut att ha en bra grupp. Vi har Hanna som rektor, Jill som vice. Sen som har vi Oskar, Linn, en elin, en martin, en anders, m.fl. :) Kraam!

Postat av: Jenny

Vad bra att bikarbonatet funkar för dig! :) Det är ju väldigt bra om du får sova på nätterna så att du är utsövd när det sätter igång. Kom på att det bara är 1 vecka kvar till BF för dig idag. Det kan ju sätta igång när som helst! :) Spännande!!

Kram kram

2008-07-13 @ 12:03:05
URL: http://jenkiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback