Vart är min sömn?!

Va less jag är på att inte kunna sova nu! Igår gick jag o la mig rätt tidigt...låg vaken över en timme innan jag somnade och lyckades sen vakna ungefär en gång i timmen och innan jag somnade om igen tog det ungefär 30 minuter..mellan 4-6 tror ja dock att ja sovit utan att vakna, men när jag vaknade 6 kunde jag inte somna om! Bara massa tankar som dyker upp i huvudet på mig som gör att jag inte kan slappna av och somna om...helt galet om de ska vara så här de kommande veckorna ju! Kvart över sju lessnade jag på att ligga o vrida och vända på mig så då knallade jag upp och här sitter jag nu i soffan, hungrig som en häst! Ingen frulle finns de hemma heller...funderar på om jag ska slänga ihop scones...Men tveksam på om mjölet och bakpulvret räcker...kanske ska kolla upp de!

Usch de känns som skallen e full av bomull...jag vill sova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback