Vagnen!!


Eftersom att jag känner mig på så otroligt bra humör idag passar jag även på att bjussa på lite bilder på våran vagn!!! =) Jag känner mig jättenöjd med den! Den är lättkörd och tar liten plats, precis som vi önskade! Tror vi kommer trivas fin fint ihop!! =)

Teutonia Spirit X3





             

Sittdelen har jag redan kört hem till mamsen men den är helsvart...bilder på den kan ni få en annan gång..=)

Tack till Hasse, Ellen och Mamma som varit snälla med bidrag!!
Ni är guld värda!

Kommentarer
Postat av: mamsen

va fin vagnen är,längtar att få gå ut å dra den.hoppas du å bebben mår bra. här regnar det så jag ligger å dra mig. ha det bra kram

2008-07-07 @ 12:03:01
Postat av: Sophy

Jaa, massor med prommisar ska du få ta med den! =0)Tråkigt för er att ni har regn..men du missar inget här hemma heller ialla fall..här är det igenmulet! Fast jag tycker det är lite småskönt..;0) Puss

2008-07-07 @ 17:43:05
Postat av: Jenny

Vilken fin vagn ni har köpt! Dom är lättkörda trehjulingarna.

Köpt nån bikarbonat än? ;)

Det är ju inte långt kvar till bf om du har tid 20:e. Vem vet, det kanske blir den 17:e, på min födelsedag! :D

Sköt om dig! Kram

Postat av: Jenny

Du kan ta hur ofta du vill av bikarbonatet. Har du känt raparna som kommer när man har tagit? Haha.. hur skönt som helst.. hehe..

Ja det vore väl skönt om bebben vill komma lite tidigare..

Kram kram

2008-07-07 @ 18:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback