Vad ska man hitta på idag då

Bingon gav ingenting...jag sitter fortfarande hemma med stor mage, utan bebis!! Så nu försöker jag filura ut nånting att göra idag!! Än så länge vet jag ialla fall att jag ska hem till Poffi så ska vi laga pannkakor med hemgjord Hallonsylt och grädde!! Sen får vi se vad som händer...Simon jobbar fram till klockan 16.00...så kanske att man kan hitta på nånting med någon mot kvällningen..´De får helt enkelt visa sig...jag har slutat planera nåt i förväg nu, jag tar de som de kommer..=)

Har haft lite gnolande mensvärk inatt..men ingenting som har hållt mig vaken..på morgonen kunde ja inte sova däremot så då låg ja vaken ett tag men till slut somnade jag o sov nån timme till!! Skönt och behövligt med tanke på att jag inte sov någon middag igår! =)

Vi har fått gratiskuponger idag!! Kommer massa välkomstkuponger när man flyttat ju..och idag fick vi från Coop.. Coop Konsum, Coop Forum och Coop Extra! Två gratispaket med kaffe! Deras egna märke dock, men de passar ju fint med lite gratis kaffe nu när vi antagligen kommer få en massa besök i framtiden!! Gratis e gott ni vet..=) Och jag dricker ju inte kaffe, så ja struntar i hur det smakar..;0)

Ni får gärna komma med lite förslag på bebisnamn om ni har lust...vi har väl lite namn på G..men blir det en tjej så är vi inte alls överrens om vad hon ska heta i så fall...på killfronten är det lite lättare...Så kom med ideér om ni vill! =)

Ha en trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: Ang1e

Hehe jag tyckte det var lättare att komma på tjejnamn, men tyvärr gillade inte Fredrik nåt av mina fina förslag..Jag ville ha ett lite ovanligt namn, men Fredrik ville ha vanliga namn. Jag gillade iaf: Melwa, Savannah, Hayley, Novalie. Är ni ute efter ett vanligt eller ovanligt namn då? :-)

Postat av: Therese

Tyvärr har jag inte semester riktigt ännu, men snart, riktigt snart. Jobbar bara två dagar till så:)

Har haft lite problem med ischias sen förut så det kanske påfrestar ännu mer nu men det har som tur är gott i perioder...

Ska verkligen försöka att vila mig och bara göra sånt jag känner att jag orkar, etc.

Hoppas du har en bra dag och att ni får en givande helg. Hälsa Simon. Kram

2008-07-18 @ 15:44:23
URL: http://mammis.webblogg.se/
Postat av: Mia

Nora är väl gudomligt sött?? :)

2008-07-18 @ 16:31:25
URL: http://miasnya.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej! Har några förslag på namn! Nelia, Thelma och Lova. Hoppas nåt passar :)

2008-07-18 @ 19:47:41
Postat av: Sophy

Sofie: Tack så mycket! Lova finns med på min lista också..=) Nelia var också gulligt!! Får se om nåt av dom kommer till användning..=)

Blir lite nyfiken på vem du är också..=)

2008-07-19 @ 10:45:27
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jadu vem är jag :) Sofie från gävle snart sandvikenbo! Har inte orkat skaffa mig en egen blogg ännu. Men det kommer väl.

2008-07-19 @ 11:39:11
Postat av: Sophy

Sofie: Spännande! Vet jag vem du är eller så? Hur som helst så är du jättevälkommen till min blogg..=) Vart i sandviken ska du flytta då?

2008-07-19 @ 11:50:02
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du vet nog inte vem jag är och jag vet inte vem du är heller :) inte mer än vad jag läst i din blogg. Hittade hit genom en annan blogg, vilken vet jag inte. Vi har köpt hus i barrsätra. ( jag är 26 år och pluggar till förskollärare) nu vet du lite mer :)

2008-07-19 @ 11:56:36
Postat av: Sophy

Sofie:Där ser man..va roligt..alltid kul när de dyker upp nya människor..=0)

Härligt med hus..Barrsätra skulle jag också kunna tänka mig att bo i! Är du från Sandviken från början? Då är du alltså 81:a eller 82:a..själv e ja 81:a..har också pluggat, fast till 1-7 lärare sv/so..blev klar i julas! När sker flytten då?

2008-07-19 @ 13:38:46
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag har alltid bott i gävle. Men jag gick gymnasiet i sandviken och killen är från årsunda så vi kompromissade lite :) Ska bli spännande! Visst flyttade ni oxå från gävle till sandviken? Jag är 82:a. Du kanske känner igen mig från biblioteket på högskolan? Jag har jobbat extra där i 2,5 å, mest på kvällar och helger. Men du kanske inte hängde där som en del verkar göra!? :) Va härligt med bebis föresten!

2008-07-19 @ 13:56:35
Postat av: Sofie

Glömde svara på när flyttem sker. Vi vet inte riktigt än, ska skriva på papper på tisdag, då får vi veta.

2008-07-19 @ 13:58:53
Postat av: Sophy

Sofie: Okej, vilken linje gick du då? Jaa vi flyttade till Sandviken i maj..fast jag är härifrån från början..flyttade till gävle -04 när jag började plugga!! NJae, jag hängde inte riktigt på biblioteket..pluggade för det mesta hemma eller på nåt fik..=) Tyckte de va lite trevligare..haha!

Men då kanske man skulle känna igen ansiktet på dej!

Ja de ska bli härligt med bebis..man bara väntar hela dagarna nu..hoppas de inte är allt för lång tid kvar..

2008-07-19 @ 14:56:49
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag gick hotell och restaurang, men det har jag lämnat bakom mig, haha. Det räcker att hålla på med det hemma. Gick du oxå på bessemer?

2008-07-19 @ 15:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback