Utmanad

Jag har blivit utmanad av AnnaPoff och för en gångs skulle tänkte jag att jag skulle ta tag i och göra det också...jag vet inte hur många gånger jag blivit utmanad, och sedan glömt bort de..;0)


1. Vad gjorde du för 10 år sedan ?  Vid ganska precis den här tidpunkten 1998 tror jag faktiskt att jag befann mig i Finland på semester..tillsammans med min kompis och hennes familj. Det var faktiskt en utav de bästa somrarna i min "ungdom" vilket kan bero på att jag skaffade mig mitt allra första seriösa förhållande den sommaren...Nu höll de ju inte alltför länge..(6 mån) och han bodde i Vasa så vi sågs inte så ofta..men jag va riktigt kreativ på att skriva sms på den här tiden..de ska ni veta!! Det är ialla fall ett minne som jag alltid kommer ha kvar..jisses tänka sig att det var 10 år sedan! Tänk vad mycket som har hänt på dom här 10 åren...men de kanske vi ska ta en annan gång..de får bli en annan utmaning kanske..;0) Kan ju tillägga att jag inte har någon som helst kontakt med killen i fråga, och har inte en aning om vad han har för sig nu för tiden..hade vart lite skojjigt och veta hur dom har de där borta alla grabbarna...om dom har stadgat sig och skaffat barn o villa o volvo o e seriösa..;0)

2. Vilka fem saker finns på listan att göra idag ?  Hmm..Vi hade tid hos Barnmorskan klockan 10.30 och Banken klockan 13.00..och sen tvättstugan klockan 16.00..så de va väl dom sakerna som stod på listan idag...sen står de avslappning och vila också..;0)

3. Godis jag gillar ? Vet inte riktigt om jag har nå favvogodis..idag vart jag jättesugen på bilar..choklad ligger bra till på listan...kexchoklad, twix m.m.

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljadär ?  Miljadär, oj de va till o slå på stort! Jag skulle köpa hus!! Och Stuga!! Och båt!! =) Sen skulle jag resa en massa, betala av mitt lån till csn, ge mina vänner och släktingar sådant som dom är i behov av...jaa jag skulle kunna göra massor..=)

5. Städer jag bott i ?  Hofors, Sandviken och Gävle

Nu vill jag också utmana lite folk..=)
Hanna, Johanna, Sandra, Elin, Simon

Är de nån mer som känner sig manad så får ni gärna anta utmaningen också! =)

Kommentarer
Postat av: Simon

Du kan fetglömma att jag skriver nått sånthär trams!

2008-07-08 @ 09:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback